Αρχική | ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ | Προφίλ | Επικοινωνία | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive
header
header
header
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
| Advanced search
Αρχική | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | ΕΑΛΩ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΩΝ

ΕΑΛΩ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΩΝ

24/08/2010 08:41:00
Μεγέθυνση Κειμένου: Decrease font Enlarge font


  • Του Αντρέα Πολυκάρπου


Μέσα στο γενικότερο κλίμα της επαναπροσέγγισης των Ελληνοκυπρίων και των Τουρκοκυπρίων καθώς και των διδαχών του διεθνισμού που στόχο έχει να διαβάλει την έννοια της πολιτισμικής ταυτότητας των λαών, παραφράζοντας τον πολιτικό κονστρουκτιβισμό πάνω στον οποίο δομήθηκε η ίδια η μετανεωτερική σκέψη του κοσμοπολιτισμού, παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό στην Κύπρο να γίνεται μια προσπάθεια να αφαιρέσουμε από τη συνείδηση μας τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξαν οι Τούρκοι κατά τη διάρκεια της εισβολής τους στο έδαφος της Κύπρου.
Αφορμή για το συγκεκριμένο κείμενο δεν αποτελεί κάποια φιλοσοφική πηγή που αναφέρεται στο δίκαιο των λαών και στα άρθρα του Ο.Η.Ε. σχετικά με το απαραβίαστο του εδάφους μιας χώρας από ξένες δυνάμεις αλλά ούτε και κάποιο υπερφίαλο εθνικό ξέσπασμα. Αιτία και αφορμή είναι η ντροπιαστική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το μνημείο των αγνοουμένων στην περιοχή Λήδρας στα «ψευδοσύνορα» με το παράνομο τουρκοκυπριακό πολιτικό μόρφωμα. Οι φωτογραφίες των πεσόντων αγνοουμένων μας έχουν στριμωχτεί σε μια σελίδα χαρτί η οποία σκονίζεται και ξεθωριάζει όπως η ίδια η μνήμη των Ελλήνων της Κύπρου. Μέσα σε ένα ασφυκτικό χώρο τον οποίο «κάποιοι» χρησιμοποιούν σαν αποθήκη βρίσκονται όλοι αυτοί που τα οστά τους ταυτοποιούμε με εθνική υπερηφάνεια και υπό τους ήχους του λόγου  των κυβερνώντων οι οποίοι ενώ τους αφανίζουν σταδιακά από τα μνημεία της τουρκικής βίας, εντούτοις πλαισιώνουν την ταφή τους με επιμνημόσυνους λόγους.
Μέσα στο χώρο αυτό, αυτοί οι «κάποιοι» έχουν τοποθετήσει έναν ανεμιστήρα, μια θερμάστρα και τρεις καλάθους. Μετατρέποντας το χώρο αυτό σε αποθήκη για τα σκουπίδια τους, για τα αχρησιμοποίητα πράγματα τους. Έχουν μετατρέψει το χώρο σε αποθήκη για τα σκουπίδια της συνείδησης μας και της συλλογικής μας ταυτότητας. Ανάμεσα στα άχρηστα και στα πεταμένα βρίσκονται όλοι αυτοί οι άταφοι που μας επισκέπτονται στις εκβολές της ιστορίας. Όλοι αυτοί που θάβουμε χρόνια μετά την καταστροφή, χρόνια μετά την προδοσία, αιώνες μετά τη σημαία της ντροπής στον Πενταδάκτυλο. Στριμωγμένοι στα σκουπίδια του σήμερα αφήνονται στο θάνατο του χθες. Όλοι αυτοί που λησμονούνται στα σκουπίδια μας είναι όλοι όσοι έπεσαν για μια ιδέα 36 χρόνια πριν, μα πέθαναν μόλις χθες. Χθες που ταυτοποιήθηκαν και τάφηκαν και που αναμίχθηκαν με τα απορρίμματα μας.
Τρεις κάλαθοι: να συμβολίζουν το χώρο που τους πετάξαμε και τους ξεχάσαμε.
Μια θερμάστρα: να συμβολίζει το καμίνι του πολέμου.
Ένας ανεμιστήρας: να τους ταξιδεύει με τον άνεμο στη μνήμη μας.

Add to: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Σχόλια (43 posted):

ΑΔΕΛΦΟΣ on 24/08/2010 16:16:28
avatar
Κυριάκο Χαρίτο θελω σχόλιο επι του κειμένου.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
kyriakos xaritosEDEM on 25/08/2010 05:28:35
avatar
Θα σου σχολιάσω αδελφέ +. Φυσικά και συμφωνάς εσύ με τα πιο πάνω,αλλά διαφωνείς με τα πιο κάτω.1-Πρώτα απ΄όλα χωρις να ξέρω τον κύριο, αλλά από το ύφος που γράφει, πρέπει να είναι παλιός(μα πολύ παλιός όμως)Εδεκίτης που έριχνε τα μαλλιά του(που τώρα δεν υπάρχουν βέβαια), πίσω και μάλλον διθέτει και μούσι. 2-Από την αρχή του κειμένου βλέπεις την εμπάθεια του στην επαναπροσέγγιση των δύο κοινοτήτων , όταν μιλά απαξιωτικά για κάτι που έπρεπε να ήταν βασική πολιτική μας στην προσπάθεια λύσης.3-Μη φοβάσαι αδελφέ την πολιπολιτισμικότητα, τον διεθνισμό και την παγκοσμιοποίηση. Έτσι θα προχωρεί η ανθρωπότητα πλέον. Δηλαδή όλοι μαζί να ξεπεράσουμε την βία, τους πολέμους, την πείνα, τον ρατσισμό, την εκμετάλλευση και ότι χωρίζει τους ανθρώπους. Τι σημαίνει δηλαδη ότι εισαι Τούρκος, Έλληνας, Εγγλέζος, Χριστιανός, Μουσουλμάνος, Βουδιστής; Αυτά είναι ψυχαναγκασμοί που επιβλήθηκαν στους αγράμματους προγόνους μας χιλιάδες χρόνια πριν. Έχουν ξεπεραστεί. Δεν βλέπεις τι γίνεται στις ΗΠΑ; Δεν υπάρχει καμμια διάκριση σε χρώμα,ιδεολογία,φύλο, θρησκεία.4-Το θέμα αγνοουμένων είναι πολύ σοβαρό, επειδή ακόμα και σήμερα οι συγγενείς τους θρηνούν. Αλλά και αυτό το θέμα χρησιμοποιήθηκε από ανάξιους πολιτικούς και όχι μόνο, για πολιτική εκμετάλλευση από την πλευρά μας. Τι κάναν όμως όλοι αυτοί; Μία τρύπα στο νερό! Είναι σκληρό αυτό που θα πώ αλλά είναι η αλήθεια.Δεν χρησίμεψε σε τίποτα το ότι αναγκάστηκαν γυναίκες 20-30 χρονών που ο άντρας τους ήταν αγνοούμενος να τραβούν το φορτίο με μια φωτογραφία στο χέρι να γυρνούν και να γερνούν συρόμενες από κόμματα και την εκκλησία και τους παρατρεχάμενους της εκκλησίας.Ενώ υπήρχαν αδιάσειστα στοιχεία με μαρτυρίες ότι σχεδόν όλοι οι αγνοούμενοι έίναι νεκροί,ωρισμένοι φρόντισαν να υπάρχει η ανοιχτή πληγή στους πονεμένους συγγενείς για να πειραματίζονται ανίκανοι και άσχετοι τυχοδιώκτες. Άλλο να ξέρει κάποιος ότι ο γιός του σκοτώθηκε στη μάχη και να τον κλάψει, και άλλο να ζεις με φαντάσματα που σε κυνηγούν για πάντα με ψεύτικες ελπίδες.5-Δεν κατάλαβα ακόμα τι θέλουν αυτοί όπως τον πιό πάνω όταν θέλουν και καλά, να μη ξεχνούμε να θυμόμαστε τις θηριωδίες των Τούρκων, να τους καταδικάζουμε να τους καταγγέλλουμε κλπ. Ναί τα έκαναν όλα αυτά, έστω και αν κάναμε κι εμείς λιγότερα. Όμως τώρα που προσπαθούμε να βρούμε μια λύση, τι νόημα εχουν αυτά;Πρέπει να κλαίμε και να κτυπιόμαστε σαν μωρές παρθένες και να καταριόμαστε το σύμπαν που συνομώτησε εναντίον μας; Έλα αδελφέ , να σορευτούμε λίγο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-8
God Bless America on 25/08/2010 10:50:45
avatar
Χαριτο οταν φυγεις απο την Εδεμ οπου ονειροβατεις, ελα εδω και κοιτα γυρω σου την πραγματικοτητα. Φωναζεις για ρατσισμο για επαναπροσεγγιση των δυο λαων και δεν αντιλαμβανεσε οτι η δικη σου νοοτροπια και η πολιτικη που ακολουθουν οι ομοιοι σου οδηγουν στο αντιθετο αποτελασμα απο αυτο που πρεσβευεις.
Ο απλος κοσμος δεν εχει κανενα προβλημα επικοινωνιας ουτε σεμιναρια επαναπροσεγγισης, εχουμε φιλους Κυπριους μουσουλμανους. Οι ιδιοι αποκαλουν τους εαυτους τους Κυπριους, απο τις 120 χιλιαδες που περασαν στα κατεχομενα μετα το 74 εμειναν λιγοτεροι απο τους μισους εξαιτιας των κουβαλητων και της τακτικης των τουρκων να εξαλειψουν καθε ριζα Κυπριακη στα κατεχομενα. Τους αλλαξαν τα επιθετα οπως αλλαξαν και τα τοπονυμια πολεων και χωριων. Ο φιλος μου ο Ττασελ μου ειπε χαρακτηριστικα οτι για να γλυτωσουν απο τις κλεψιες και τους βιασμους που εκαναν οι εποικοι αναγκαζονταν να χαλανε τα αδεια σπιτια για να μην βρισκουν οι εποικοι. Αυτα πιο παλια, προσφατα αλλος γνωστος μου Κυπριος μουσουλμανος μου ειπε για την ιδιαιτερα ευνοικη μεταχειριση που εχουν οι εποικοι σε επιχορηγησεις και αλλα ωφεληματα απο το κατοχικο καθεστος, πως καταφερνουν ερχομενοι στα κατεχομενα να πλουτιζουν με την βοηθεια του κατοχικου στρατου.
Οι δυο "κοινοτητες" δεν εχουν καμια αναγκη απο μαθηματα συμφιλιωσης απο κανενα ξενο και τους ομοιδεατες σου. Δυστυχως γιναμε θεατες σε ενα παραλογο θεατρο των ξενων συμφεροντων και φαντασιωνομαστε περι λυσης απο τις συνομιλιες, συνομολιες με ποιους? Με τα αβουλα πιονια της τουρκιας που δεν μπορουν να αποφασισουν για τιποτα?
Η ωμη πραγματικοτητα ειναι οτι οι συνομιλιες εξυπηρετουν μονο τα σχεδια των τουρκων και των Αμερικανων που θελουν λενε και οι δυο να βοηθησουν στη λυση και μας κανουν μαθηματα συμβιωσης και συμφιλιωσης.
Η σημερινη κατασταση ειναι αποτελεσμα της πολιτικης που δεν εχουμε και των ηγετων που δεν εχουν αρχιδια. Οπως στην Ελλαδα καταφεραν οι υποτελεις των Αμερικανικων συμφεροντων και ο Γιωργακης , το αμερικανακι, να διαλυσουν την χωρα και να εχουν τους Ελληνες υπο κατοχη, ναι υπο κατοχη στην κυριολεξια, ετσι και εδω στη Κυπρο δεν διαφερουμε.
Δυστυχως εχουμε ημερομηνια ληξης γιατι αφησαμε να μας γεμισουν τα μυαλα περι ρατσιστων , επαναπροσεγγισης, παγκοσμιοποιησης και τοσες αλλες μαλακιες. Λαος που δεν σεβετε τη ιστορια του η ιστορια τον διαγραφει.

God bless America....μια στιγμη μονο...για να σταματησει να ρεει το αιμα στον κοσμο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
7
on 25/08/2010 18:59:46
avatar
ειναι πλεον προφανες οτι το ακελ πλεον δεν ειναι αριστερο αλλα καπιταλιστικο.αξου και οι τρομοκρατικες μεθοδοι του καθεστωτος.εξου η απαγορευση βοηθειας στην γαζα της δικαιας ακελικης και διεθνιστικης πτερυγας.εξου και η απειλη προς τον κυπριο πολιτη οτι θα του χρεωσουν την διχοτομηση αν δεν πει ναι στο αναν 2.τι ειπε ο χριστοφιας οσοι δεν θελουν την αμερικανικη μου λυση ειναι διχοτομιστες.αυτο λενε και τα αχρησταεδονοπουλα οταν βριζουν την ελλαδα το ελληνισμο και την εοκα επειδη πολεμησε τους αγγλους.ο θανατος σας κοντευει προδοτες ακελικοι.σκοτωσα πεντε απο εσας τοτε χιλιους τωρα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
ΑΔΕΛΦΟΣ on 30/08/2010 07:01:36
avatar
Κυριάκο πραγματικά λυπάμαι το γεγονός ότι πραγματικά έχεις πολυ μυαλό το οποίο όμως το χρησιμοποιείς λάθος. Και είναι λάθος όχι γιατί διαφωνούμε αλλά γιατί δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την πραγματικότητα από το όνειρο. Καλά ρε Κυριάκο μου που έχεις δει να επικρατεί η ειρήνη, η ευημερία και όλα αυτά τα ιδανικά που περιγράφεις... Ακόμα και στην Αμερική που μας την ανέφερες για παράδειγμα, πήγες να δεις αυτούς όλους που πεθαίνουν στα πάρκα, αστεγοι μεσα στο κρύο τον χειμώνα, γνωρίζεις ότι υπάρχουν στην Αμερική του 2010 χωριά χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα!!! και άλλα πολλά, που με τα δισεκατομύρια $$$ που ξοδευει η Αμερική σε πολέμους μπορούσε όλα αυτά να τα εξαλε'ιψει τουλάχιστον στο εσωτερικό της.
Εκεί που θέλω να καταλήξω Κυριάκο μου είναι ότι διαχρονικά υπάρχουν ισχυροί στον κόσμο, οι οποίοι κοιτάζουν το συμφέρον τους με οποιοδήποτε κόστος. Καλό είναι αν δεν είσαι ο ισχυρός να βρίσκεσαι πάνω στο άρμα του. Εμείς την στιγμή αυτή δυστυχώς ΄δεν είμαστε πάνω στο άρμα αυτό. Έσύ βέβαια θα μου πεις ότι ακριβώς αυτό προτείνεις να βγούμε στο άρμα αυτό, κανόντας όλα τα χατήρια του αμαξάρη (αποδοχή σχεδίων τ'υπου ΑΝΑΝ, ΔΔΟ κλπ). Αυτό που παραβλέπεις (και στο έχω επισημάνει παρα πολλές φορές) είναι ότι στο αρμα αυτό βρίσκεται από καιρού η Τουρκία την οποία ο αμαξάρης δεν είναι διατεθιμένος να πουλήσει γιατί απλά θεωρεί ότι την χρειάζεται περισσότερο από εμάς.
Το καλό βέβαια είναι ότι τώρα που γράφο΄νται αυτά τα σχόλια η Τουρκία με τις κινήσεις της τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα τους τελευταίους μήνες άρχισε να ενοχλεί τον αμαξάρη και άλλους φίλους επί της άμαξας. Αν συνεχίσει να είναι ενοχλητική πιθανόν να την πετάξουν κάτω από την άμαξα. Δυστυχώς Κυριάκο μου οι πολιτικοί μας δεν τα βλέπουν όλα αυτά και συνεχίζουν την πολιτική του καλόυ παιδιού με την οποία δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα. Παρακάτω θα σου παραθέσω και ένα αρθρο που διάβασα και καλό είναι να συνέλθεις. Η λυση είναι μια η απελευθέρωση.
Πού βαδίζουν ΗΠΑ και Τουρκία;

>Ανταγωνιστική και συγκρουσιακή πλέον η σχέση Ουάσιγκτον - Άγκυρας
Του Μάριου Ευρυβιάδη
Οταν την Άνοιξη του 2009 ο Πρόεδρος Ομπάμα επισκέφτηκε επίσημα την Τουρκία και μίλησε στη Μεγάλη Τουρκική Εθνοσυνέλευση, το γεγονός παρουσιάστηκε ως κοσμοϊστορικό τόσο για τη σχέση των δύο χωρών όσο και για τη σχέση του Δυτικού με τον μη Δυτικό κόσμο. Το κατεστημένο εξουσίας στην Ουάσιγκτον -η στρατογραφειοκρατία (Πεντάγωνο και Υπουργείο Εξωτερικών) και συγκεκριμένα thinktanks- επένδυσαν σχεδόν αποκλειστικά στην «αναθέρμανση» των σχέσεων με την Τουρκία. Το «πολιτικό σκεπτικό» τους ήταν ότι η κυβέρνηση Μπους «κακοδιαχειρίστηκε» την Τουρκία από το 2003, δεν την κατανόησε, δεν την αντάμειψε κ.λπ., και ως αποτέλεσμα η «προδομένη» από την Ουάσιγκτον Τουρκία βγήκε να «βοσκήσει» αλλού. Η επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου Ομπάμα, η οποία άρχισε να οργανώνεται από την επόμενη μέρα της εκλογής του από το προαναφερθέν σύστημα εξουσίας (βλέπε ενδεικτικά τις εισηγήσεις των S. Βoyer και Β. Κatulis, «Τhe Νeglected Αlliance: Restoring US- Τurkish Relationsto Μeet21stCenturyChallenges» December 2008, του thinktankτου δημοκρατικού κόμματος Center for Αmerican Ρrogress, www.americanprogress.org) αποσκοπούσε ακριβώς στην αποκατάσταση της «παραμελημένης συμμαχίας» με την Τουρκία και την προώθηση αμοιβαίας στρατηγικής μεταξύ ΗΠΑ Τουρκίας (και εμμέσως με το Ισραήλ) στον ευρύτερο χώρο της Μέσης Ανατολής.
Για την κεφαλοποίηση της επίσκεψης του Προέδρου Ομπάμα στην Τουρκία το κατεστημένο εξουσίας της Ουάσιγκτον οργάνωσε μέσα στο Αμερικανικό Κογκρέσο και σχετική ακροαματική διαδικασία (Ηearings) στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής αμέσως μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης Ομπάμα. Ο τίτλος της ακρόασης τα έλεγε όλα. «Οι ΗΠΑ και η Τουρκία: Μία υποδειγματική συνεταιρική σχέση».
Όσοι παρακολουθούν στοιχειωδώς τις σχέσεις Ουάσιγκτον και Άγκυρας (και Άγκυρας και Ιερουσαλήμ) γνωρίζουν τι έλαβε χώρα τον τελευταίο χρόνο, με αποκορύφωμα τη μέχρι στιγμής άρνηση της σχετικής επιτροπής της Γερουσίας να συναινέσει στην αποστολή νέου Αμερικανού πρέσβη στην Άγκυρα, και το «τελεσίγραφο» Ομπάμα προς Ερντογάν για αλλαγή της στάσης της Τουρκίας στο ζωτικής σημασίας για ΗΠΑ και Ισραήλ ζήτημα του Ιράν. Και πάλιν η φετινή ακροαματική διαδικασία στο Κογκρέσο μάς διαφωτίζει επαρκώς. Τίτλος των φετινών ακροάσεων για την Τουρκία στην προαναφερθείσα επιτροπή ήταν: «Ο νέος προσανατολισμός της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής: Επιπτώσεις στις σχέσεις ΗΠΑ - Τουρκίας». Μέσα σε ένα χρόνο δηλαδή, όλη η επένδυση όλων των τουρκολάγνων της Τουρκίας «τούμπαρε». Και όσο «πυροτεχνικά» και να προσπαθούν οι θιασώτες της τουρκο-αμερικανικής φιλίας αδυνατούν πλέον να κρύψουν κάτω από το χαλί την ανταγωνιστική ακόμη και συγκρουσιακή σχέση Ουάσιγκτον Άγκυρας (και Άγκυρας - Ιερουσαλήμ). Το παραμύθι ότι οι ΗΠΑ «παραμελεί» τη σύμμαχό της Τουρκία, ότι δεν της παρέχει ωφελήματα, ότι δεν την κατανοεί και δεν την υποστηρίζει όπως πρέπει, έχει πλέον καταρρεύσει. Τα προβλήματα μεταξύ ΗΠΑ και Τουρκίας δεν είναι «ατμοσφαιρικά» αλλά δομικά (όπως και με το Ισραήλ).
Το καταθλιπτικό για τις κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου είναι η ανεπάρκεια και η ανικανότητα των ταγών τους να διαγνώσουν ορθά την ουσία του αμερικανο-τουρκικού ανταγωνισμού και να λειτουργήσουν ανάλογα και οργανωμένα. Τους λείπουν οι γνώσεις η αυτογνωσία και η αυτοπεποίθηση. Έναντι των δυτικών κέντρων εξουσίας, κυρίως των αγγλοαμερικανικών αλλά και τα τελευταία χρόνια έναντι της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών, έχουν συνηθίσει στη χαμέρπεια. Η Λευκωσία ειδικά, έναντι των Βρυξελλών έχει μπει στη διαδικασία αυτοκατάργησης της κρατικής της ύπαρξης. Επιτρέπει, για παράδειγμα, στον επίτροπο Stephen Fule να συμπεριφέρεται ως Ρωμαίος Εκατόνταρχος. Ή πιο ορθά ως Κομισάριος του Σοβιετικού Σταλινισμού. Αλήθεια, έχει κανείς μελετήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών και στην κυπριακή πρεσβεία στις Βρυξέλλες το βιογραφικό του κ. Fule πριν την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης; Αν ήθελαν και αν τολμούσαν να μάθουν ποιοι του «έμαθαν γράμματα» και ποιους δαίμονες υπηρετούσε πριν το 1989, ίσως και να μπορούσαν να τον αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Αλλά δεν τολμούν. Όσο για την Τουρκία, ισχύει και γι’ αυτήν η ρήση του Γερμανού Καγκελάριου Μπίσμαρκ για την τσαρική Ρωσία: Δεν είναι τόσο δυνατή όσο φαίνεται, ούτε τόσο αδύναμη όσο νομίζεται. Ωστόσο, η αδυναμία της Τουρκίας στις σχέσεις της με τις ΗΠΑ (και το Ισραήλ) δεν μπορεί να αγνοηθεί και το τεκμηριώνω με ένα απλό παράδειγμα. Μετά από 40 χρόνια ο μεγαλύτερος Νατοϊκός στρατός της Ευρώπης αδυνατεί να ελέγξει ένα εσωτερικό του πρόβλημα, το Κουρδικό. Ούτε ξέρουν πού βρίσκονται οι Κούρδοι αντάρτες και πότε θα τους χτυπήσουν. Γι’ αυτό εξαρτώνται σχεδόν απόλυτα από τους Αμερικανούς. Και κάθε φορά που οι τελευταίοι αργοπορούν να τους προμηθεύσουν με realtime intelligence για τις κινήσεις των Κούρδων, δηλαδή «αμέσου χρόνου πληροφόρηση», οι Τούρκοι επιτελείς αρχίζουν να κτυπιούνται σαν μικρά παιδιά που δεν τους δίνουν καραμέλες.

ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕΤΩΠΟ

Στις αμερικανο-τουρκικές σχέσεις (όπως και στις σχέσεις Τουρκίας- Ισραήλ) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. Εάν η κρίση με το Ιράν δεν εκτονωθεί και το αμερικανικό σύστημα (γραφειοκρατικό και χρηματοπιστωτικό) ανοίξει πόλεμο με τους μουλάδες (όχι κατ’ ανάγκην στρατιωτικό) τότε είναι που θα δούμε πόσο στρατηγικό βάθος έχουν τα οπίσθια των ισλαμοπασάδων και αυτά του μεγάλου μάγιστρου Νταβούτογλου.

Α και κάτι τελευταίο. Διάβασε την τελευταία τουρκική παροιμία που έμαθα προχθές.
¨Για να σε σέβεται ο γείτονας σου πρέπει καθημερινά να του δείχνεις τα αχαμνά σου!!!¨ (για το καθημερινά δεν είμαι σίγουρος). ΄Για το τι είμαι σίγουρος είναι ότι η Τουρκία καθημερινά μας τα δείχνει και σε μας και στην Ελλαδα και ότι εμείς τους σεβόμαστε και με το παραπάνω...
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Ελευθερος on 02/09/2010 13:44:33
avatar
Εαλω η Κυπρος. Μετα την περικοπη των καυσιμων κατα 46% στην ΕΦ τωρα καταστρεφουν τα αρματα ΑΜΧ30 με την δικαιολογια οτι θα αντικατασταθουν με αρματα νεωτερης τεχνολογιας, οπως το κλεισιμο και δυαλιση ταγματων με την δικαιολογια της αναδιοργανωσης! Στελεχη της ΕΦ υποστηριζουν οτι τα αρματα βρισκονται σε πολυ καλη κατασταση και τα περι ανυπαρξιας ανταλλακτικων ειναι αβασιμα.
54 αρματα εχουν διαταξει οι "εγκεφαλοι" να καταστραφουν και ηδη εκαναν δοκιμαστικα καταστροφη ενος για να υπολογισουν το κοστος.
Αν εχουν το θαρρος ας μας πουνε οτι ολα αυτα ειναι μερος των συμφωνιων και οδηγιων που παιρνουν απο τους "ανωτερους" τους και να μην μας πουλουν φτηνες δικαιολογιες. Αν εχουν τα κοτσια ας βγουνε δημοσια και να πουνε στον κοσμο οτι μας ξεπουλησανε και να αφησουνε κατα μερος τις ασυναρτησιες περι αναδιοργανωσης της ΕΦ.
Καποιος να τους πει οτι αναδιοργανωση και δυαλιση δεν ειναι συνονυμα
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Μικελλιδης on 02/09/2010 15:50:39
avatar
θα ηθελα σας πω οτι η πρωτη σκεψη της κυβερνησης ηταν αυτα τα αρματα ΑΜΧ30 να δινονταν στους αδελφους τουρκοκυπριους για την αμυνα τους σε πολυ χαμηλη τιμη.καποιοι ομως συμβουλοι του προεδρικου κινουμενοι ισως απο κρυπτοεθνηκιστικα αισθηματα συμβουλευσαν τον προεδρο να μην τα δοσει στους τουρκοκυπριους γιατι υπαρχει η υπονοια να χρησημοποιηθουν απο τους εποικους που δεν γνωριζουν αρκετα καλα την χρηση και συντηρηση τους και ετσι να κανουν ζημια αθελα τους στα αρματα μας.ο προεδρος αφου ακουσε και τους αλλους συμβουλους του εκρινε πως ειναι καλο τα αρματα αυτα να ξηλωθουν αφου δεν μπορουν να τα παρουν οι αδελφοι τουρκοκυπριοι.
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Τζορτζης Καλιφατιδης on 02/09/2010 17:57:55
avatar
Ρε κολλημενοι συνομωσιολογοι που βλέπετε παντού εχθρους,{ τι τα θελουμε τα όπλα τι τα θέμε τα σπαθια, να τα; κάνουμε τρακτέρια να δουλεύει η εργατιά}. Γιατί δεν πήγατε στη δικοινοτική εργατική εκδήλωση ψες? Μόνο έτσι με την εμπιστοσύνη των δύο κοινοτήτων θα παει μπροστα ο τόπος, όχι με τους φανατισμούς και τις παλληκαρκές, επειδή είδαμε τα χαιρκα μας του δίδιμου Τασσσσσσας/Χριστόφιας. Βέβαια τωαρα ο Χριστλοφιας άλλαξε αλλά είναι αργά.Πρόνοια σχεδίου Αναν, ρε αμπάλατοι φοβικοί 2010= ήδη έχουν επστρεψει, Βαρώσια, Μόρφου, Καρπασία, Μεσαορία υπο ελληνικη διοίκηση, έχει επιστρέψει ενα μεγάλο μερος Κερυνειωτών υπο τουρκική διοίκηση- έχουν φύγει ΟΛΑ( ακούσατε ΟΛΑ) τα ξενα στρατευματα εκτός από μερικές εκατονταδες όπως ήταν και η Ζυρίχη που ο αείμνηστος(αλήθεια που βρίσκεται θαμμένος?) απεκάλεσε ευλογία ! Τα παιδιά μας δεν θα χρειαζονταν να πηγαίνουν στρατό και ούτε να σπαταλούνται τα χρήματα του κράτους για εξοπλισμους γιατι δεν θα υπήρχε΄ανάγκη του στρατού. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ρε αμπάλατοι κολλημένοι! Οι τουρκοι έποικοι θα πήγαιναν από κει που ήρθαν και θα έμεναν μερικες χιλιάδες πολτισμένοι που θα ήταν έτοιμοι να δεχτούν τη νεα τάξη πραγματων. Εγγύηση για όλα οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ. Εσείς τι πήγατε και ψηφίσατε 76%? ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΟΚΩΝ-ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΝΑ ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ- ΣΥΝΈΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ-ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΟ ΠΑΦΙΤΕΣ, ΛΕΜΕΣΙΑΝΟΥΣ,ΣΚΑΛΙΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. Αυτό πετύχατε με το βροντερό ΌΧΙ σας ρε . Δεν έχει κανένα επιτέλους σ΄αυτη τη σελίδα εκτος από το χαρίτο που συμφωνά μαζί μου επιτέλους?
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
maik on 02/09/2010 21:23:02
avatar
Τζορτζης Καλιφατιδης on 02/09/2010 17:57:55

Ρε κολλημενοι συνομωσιολογοι που βλέπετε παντού εχθρους,

Δηλαδή εσύ Κύριε Καλιφατιδη δεν βλέπεις απέναντι εχθρούς στα κατεχόμενα εδάφη μας???. Θέλουμε να μας το διευκρινίσεις ΕΣΎ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΦΙΛΟΥΣ???

{ τι τα θελουμε τα όπλα τι τα θέμε τα σπαθια, να τα; κάνουμε τρακτέρια να δουλεύει η εργατιά}.

Τα θέλουμε γιατί απέναντι μας στα κατεχόμενα εδάφη μας υπάρχει ένας πάνοπλος ΑΤΤΙΛΑΣ πού είναι παραταγμένος με πλήρη ετοιμότητα εάν και όταν χρειαστεί ν’ αναλάβει δράσει και τότε ίσως αλλάξεις τις απόψεις σου. Αν υποθετικά μιλώντας για κάποιο λόγο αυτή η πολεμική μηχανή πού διαθέτει ο πάνοπλος ΑΤΤΙΛΑΣ μπει σε λειτουργία με πρόθεση να επιβάλει σε όλην την ΚΥΠΡΟ την ειρηνευτική του επέμβαση τι θα παρατάξουμε απέναντι του, τα τρακτέρια???. Να είσαι σίγουρος ότι τα τρακτέρια θα παρατάξουμε γιατί τ’ άρματα πού εμείς πληρώσαμε με το υστέρημα μας εσείς θα τα κάνετε τρακτέρια έτσι απλά.
Εμείς οι κολλημένοι ξέρουμε τι κακό θα μας βρει με τις πολιτικές πού ακολουθεί ο Πρόεδρος Χριστόφιας και είμαστε προετοιμασμένοι, ΕΣΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΘΑ ΤΟ ΦΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΩΝΕΙ.

Γιατί δεν πήγατε στη δικοινοτική εργατική εκδήλωση ψες?

Θέλω να μου πεις Κύριε Καλιφατιδη μια εργατική εκδήλωση στα κατεχόμενα εδάφη μας πού πήραν μέρος δικές μας εργατικές οργανώσεις,( και αν μπορούν να πάρουν μέρος σε τέτοιες εκδηλώσεις).

Μόνο έτσι με την εμπιστοσύνη των δύο κοινοτήτων θα παει μπροστα ο τόπος, όχι με τους φανατισμούς και τις παλληκαρκές, επειδή είδαμε τα χαιρκα μας του δίδιμου Τασσσσσσας/Χριστόφιας.

Αυτά πού εφαρμόζει σήμερα ο πρόεδρος Χριστόφιας τα έχει συμφωνήσει προ πολλού με τον σύντροφο ΤΑΛΑΤ και όταν στήριζε τον Τάσσο Παπαδόπουλο για την προεδρία απλώς ο Τάσσος ήταν η έπαλξη για την δική του Προεδρία. Εφόσον δεν συμφωνούσε εξ αρχής με την πολιτική του Τάσσου γιατί έμεινε τους τελευταίους έξι μήνες για να φύγει από την συγκυβέρνηση και όχι από την αρχή, για πέσμου κύριε Καλιφατιδη εσύ πού όλα τα ξέρεις???. Γιατί εφόσον όλα αυτά πού διακηρυγμένα τόσα χρόνια δεν τα εφάρμοσε αρχής εξ αρχής και μέχρι το 2003 φώναζε το ΑΚΕΛ ότι τα σύνορα μας είναι στην ΚΕΡΗΝΕΙΑ αυτά δεν τα θυμάσαι τα ξέχασες???.

Εγώ προσωπικά στις οικοδομές όπου εργαζόμουν είχα άριστες σχέσεις με τους περισσότερους τουρκοκύπριους εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που έβλεπες ξεκάθαρα την έχθρα πού είχαν κάποιοι τ/κύπριοι, και συνομιλώντας με πολλούς τ/κύπριους ούτε αυτοί θέλουν τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ εκ Τουρκίας γιατί και αυτοί δεινοπαθούν μαζί τους.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Τ/ΚΥΠΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ, ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΖΥΡΙΧΗΣ. ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ???.

Βέβαια τωαρα ο Χριστλοφιας άλλαξε αλλά είναι αργά.Πρόνοια σχεδίου Αναν, ρε αμπάλατοι φοβικοί 2010= ήδη έχουν επστρεψει, Βαρώσια, Μόρφου, Καρπασία, Μεσαορία υπο ελληνικη διοίκηση, έχει επιστρέψει ενα μεγάλο μερος Κερυνειωτών υπο τουρκική διοίκηση- έχουν φύγει ΟΛΑ( ακούσατε ΟΛΑ) τα ξενα στρατευματα εκτός από μερικές εκατονταδες όπως ήταν και η Ζυρίχη που ο αείμνηστος(αλήθεια που βρίσκεται θαμμένος?) απεκάλεσε ευλογία ! Τα παιδιά μας δεν θα χρειαζονταν να πηγαίνουν στρατό και ούτε να σπαταλούνται τα χρήματα του κράτους για εξοπλισμους γιατι δεν θα υπήρχε΄ανάγκη του στρατού.


Το σχέδιο ΑΝΑΝ το έχεις υπόψην σου τι προνοεί κύριε Καλιφατιδη ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ???

Από την πιο πάνω παράγραφο κύριε Καλιφατιδη σου αντιπαραθέτω την εξής ερώτηση ,από την ημέρα πού ανέλαβε την προεδρία της δημοκρατίας ,άκουσον και ανάλυσε την λέξη (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) και άνοιξε την ΛΗΔΡΑΣ με τον τρόπο πού την άνοιξε με αντάλλαγμα το άνοιγμα του ΛΥΜΝΗΤΗ εμείς τι πήραμε???



ΠΡΟΣΕΞΤΕ ρε αμπάλατοι κολλημένοι! Οι τουρκοι έποικοι θα πήγαιναν από κει που ήρθαν και θα έμεναν μερικες χιλιάδες πολτισμένοι που θα ήταν έτοιμοι να δεχτούν τη νεα τάξη πραγματων.

Εγώ κύριε Καλιφατιδη προσωπικά δεν έχω πάει στα κατεχόμενα εδάφη μας άλλα από ότι βλέπω από τηλεοράσεως και από αυτά πού ακούω και από αυτά πού λες εσύ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΣΙΕ ΦΕΡΑΜΜΑΣΤΟΥΣ ΠΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΛΙΑΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Αυτά πού διαδίδουν κάποιοι αμπάλατοι κολλημένοι ότι οι έποικοι είναι κλέφτες και του σχοινιού και του παλουκιού είναι όλα ψέματα

Εγγύηση για όλα οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ. Εσείς τι πήγατε και ψηφίσατε 76%?

Όσους έχουν εγγυηθεί μέχρι σήμερα οι αμερικανοί και το ΝΑΤΟ είναι όλοι υπό κατοχή η σε εμφύλιο σπαραγμό. Και το άλλο έχετε ξεχάσει μέχρι και πολύ πρόσφατα το σύνθημα του ΑΚΕΛ { ΣΙΑ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ } Άλλα κατά τα φαινόμενα και το ΑΚΕΛ ανήκει σε αυτό το συνδικάτο από παλιά απλά αυτό πού έκανε ήταν να σας ρίχνει στάχτη στα μάτια εσάς τους οπαδούς του πού δυστυχώς δεν μπορείτε να αποχωριστείτε τες παρωπίδες με αυτές γεννιέστε και με αυτές πεθαίνετε

ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΟΚΩΝ-ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΝΑ ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ- ΣΥΝΈΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ-ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΟ ΠΑΦΙΤΕΣ, ΛΕΜΕΣΙΑΝΟΥΣ,ΣΚΑΛΙΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

Όσο για την πιο πάνω παράγραφο αυτός πού ανεβάζετε και κατεβάζετε από την εξουσία μια σαν σωτήρα και μια σαν προδότη φρόντισε αυτός και με την δική σας συνδρομή να μην υπάρχει (ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΣΗΜΕΊΟ μη επιστροφής η αμέσως επομένη μέρα του πραξικοπήματος.


Αυτό πετύχατε με το βροντερό ΌΧΙ σας ρε . Δεν έχει κανένα επιτέλους σ΄αυτη τη σελίδα εκτος από το χαρίτο που συμφωνά μαζί μου επιτέλους?

Αυτή την παράγραφο δεν θα την σχολιάσω απλά σκέφτου γιατί κανείς δεν ΣΥΦΩΝΕΙ μαζί σου.

Και τελειώνοντας μπορείς να γράφεις τις απόψεις σου χωρίς χαρακτηρισμούς όπως ΑΜΠΑΛΑΤΟΙ ,ΡΕ ,ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ,ΤΑΣΣΣΣΣΣΑΣ.
Με τον τρόπο πού γράφεις αυτό πού βγάζεις προς τα έξω είναι την αδυναμία σου να τεκμηρίωσης αυτά πού λες και δεν γίνεσαι πιστευτός.
Ειλικρινά για εμένα είναι δύσκολο να απευθύνομαι σε ανθρώπους πού μέσον αυτού του βήματος πού μας παρέχει το ΠΟΝΤΙΚΙ να γραφώ με τον τρόπο που γραφείς εσύ και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι έχεις δίκαιο οι μερικές ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ ΔΙΑΛΕΚΤΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΜΠΟΛΙΑΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΕΚ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΑΣ.

maik
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Ελευθερος on 03/09/2010 08:12:52
avatar
@Τζορτζης Καλιφατιδης on 02/09/2010 17:57:55
Στην πιο κατω σελιδα θα βρεις πως σεβονται και τιμουν τις συμφωνιες τους οι τουρκοι σημερα και οχι πριν 200 χρονια:
http://nextok.blogspot.com/2010/08/blog-post_7055.html
Η συμφωνια της 3ης Βιεννης για τις 20 χιλιαδες εγκλωβισμενους της Καρπασιας που ειναι? Σημερα ποσοι εμειναν? Γνωριζεις οτι εμειναν μονο 200?
Πες σε εμας τους αδαεις, μια κινηση που εκαναν οι σκυλλοι που συναγελαζεσε ως ενδειξη των καλων τους προθεσεων. Θα δυσκολευτεις παρα πολυ γιατι δεν υπαρχει "καλη προθεση" στην στρατηγικη που ακολουθουν. Υπογραψανε με την Ελλαδα συμφωνο καλης γειτονιας και τι κανουν? Καθημερινα παραβιασεις στο Αιγαιο, προκαλουν απροκαλυπτα, αυτη τη στιγμη εχουν δυο ερευνητικα πλοια στα χωρικα υδατα της Ελλαδας και της Κυπρου και μας εμπαιζουν. Οταν η Ελλαδα αναφερθηκε στην Συμφωνια καλης γειτονιας ο τουρκος απαντησε: " Συμφωνησαμε στην Συμφωνια" δεν ειπαμε να την εφαρμοσουμε! Καλο ε?
Τοσο κολλημα και τουρκολαγνεια δεν εχει εξηγηση. Τοση υποχωριτικοτητα και υποτακτικοτητα δεν εξηγειται διαφορετικα. Μαλλον εχετε υποστει πλυση εγκεφαλου η ειστε συνειδητα προδοτες.
Οσο για την εκδηλωση της επαναπροσεγγισης σας ειναι για αφελεις. Ο απλος κοσμος δεν χρειαζεται μαθηματα συμβιωσης και αμερικανικες μαλακιες.
Το μονο που θελει ο κοσμος ειναι απλα πραγματα: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΠΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΟΥΤΕ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ.
Οσο για το ονειρεμενο σχεδιο λυσης Αυναν - που Αυνανιζει τα μυαλα σας, το μονο που εξασφαλιζε ηταν τα "Χωρικα υδατα των Βασεων στους Αγγλους και την δυαλιση της Κυπριακης Δημοκρατιας (κανε μια ερευνα για το τεμαχιο Αρ 12, το μεγαλυτερο κοιτασμα στον Κοσμο, μαλιστα στον κοσμο σε υδρογονανθρακες! Σου λεει κατι αυτο? Και μην ερθης μετα να λες παραμυθια γιατι αυτα δεν ειναι της φαντασιας μου, το ανακοινωσε η αμερικανικη ερευνητικη οργανωση τον Απριλιο. Σε ερωτηση στον υπουργο κ Σολων Κασινη για το θεμα αυτο ειπε: "μας ειναι γνωστο, ουδεν σχολιο" . Ακομα κατι ετσι για να απασχολεις τον εγκεφαλο σου, η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα στην λεκανη της Μεσογειου που δεν εχει κανει τιποτα απολυτος για τα πετρελαια, η Αλβανια αυτη την στιγμη εχει 20 ενεργες πετρελαιοπηγες!
ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ Γ....Ν? ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ....ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ.
Αντε τωρα να παμε ολοι μαζι στην επομενη "δικοινωτικη εκδηλωση σας" .....εκτος απο φαι τι σας δινουν και πινετε στις επαναπροσεγγιστηκες συνευρεσεις σας?
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Τζορτζης Καλιφατιδης on 03/09/2010 08:53:24
avatar
Ά , έχασες απο χέρι μάικ! Έχεις εμμονή να με βγάζεις ακελικό; Δυστυχως για σενα δεν είμαι ,οπότε όλα τα επειχηρήματα σου πέφτουν στο κενό, επειδή βασισες όλη σου τη φιλοσοφια εκεί, ότι δηλαδή έχεις να κάνεις με ενα ακελικό κομματόσκυλο, που πειθαρχεί σαν σκυλάκι στα κελεύσματα της ερυθράς ηγεσίας.Εγώ κατηγορώ το ακελ και χριστόφια επειδή το 2004 έκαναν πίσω και καταψήφησαν τη μοναδική ευκαιρία που είχαμε. Επίσης για οικοδόμος μου φαίνεσαι πολύ «διαβασμένος» και γράφεις πολυ καλά και σωστά. Ή οι οικοδόμοι μας(τιμή τους βέβαια) έγιναν γραμματικοί, ή πίσω από το ψευδώνυμο κρύβεται κανένας Γεωργίου, Αλκιβιάδης, Μυλωνάς κλπ πατριωτικές δημοκρατικές δυνάμεις. Οι υπερβολές έως και βρισιές κάποτε χρειάζονται επειδή δεν υπάρχουν λόγια να καταλάβετε που μας πάνε οι τακτικες αυτων που υποστηριζετε, δηλαδη τους διχοτομικούς και «αυτοι απ’ εκει κι εμεις απ’ εδώ». Αυτους που φοβούνται να αντιμετωπισουν την αλήθεια και στρουθοκαμηλίζουν οτι είμαστε το κετρο της γης (Μακάριος) και ότι είμαστε μια υπερδύναμη που δε φοβάται κανενα( Τάσσσσος). Δεν εχω μαικ να τεκμηριωσω τίποτε, επειδή τα πράγματα μιλούν από μόνα τους 1+1=2. Ή λύση και ότι καταφέρουμε με υπομονή και νουν (αν διαθετουμε) ή διχοτόμηση και καληνύχτα ελληνισμέ της Κύπρου. Εσύ τι διαλέγεις;
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
Loukia on 03/09/2010 09:31:04
avatar
Απορία: επειδή συχνά προβάλλεται η διχοτόμηση ως δαμόκλειος σπάθη πάνω από τα κεφάλια των Ελληνοκυπρίων λόγω της συνεχιζόμενης εισροής εποίκων και εγκατάστασης τους στα κατεχόμενα ρωτώ: με την περιβόητη λύση που συμφωνώ θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι γι' αυτήν, με υπομονή και σύνεση να καταπιούμε αυτό τον κόμπο της εισβολής, του ξεριζωμού, της βίας, της αρπαγής, του βιασμού, της προσφυγιάς, των αγνοουμένων στο λαρύγγι μας ποιος και πως θα διασφαλίσει ότι θα σταματήσει ο εποικισμός και συνεπώς η διχοτόμηση; ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ;;;

Μια κάπως ανάλαφρη απορία...
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ευχήθηκε δια τηλεοράσεως όπως συνεχιστούν οι συνομιλίες με την ίδια κατανόηση που επιδεικνύεται στα δείπνα των δυο ηγετών.Αυτό δεν το έχω "πιάσει": δηλαδή έδειξε κατανόηση ο Έρογλου στο γεγονός ότι το οφτό ή ότι άλλο προσφέρθηκε τελοσπάντων ήταν λίγο άψητο και το έφαε.Μήπως στα κουπεπάκια ήταν λίγο άψητο το ρύζι και άνοιξαν αλλά κι αυτά τα κατάπιε με κατανόηση;Μήπως υπήρχαν κουνουπάκια αλλά και αυτά τα υπόμεινε με κατανόηση;Τι είδους κατανόηση είναι αυτή στα δείπνα τελοσπάντων;Μήπως καθώς χλαπακιάζουν οι δυο ηγέτες συζητούν το Κυπριακό και συμφωνούν σε όλα ενώ στις συνομιλίες τα κάνουνε γυαλιά καρφιά;Αναμένω εξηγήσεις!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
on 03/09/2010 09:43:24
avatar
Θελετε παπα να σας πει οτι Καλιφατιδης ειναι ο Κυριακος Χαριτος? απλως αλλαξε ενδυμασια, ο ρολος του ειναι ο ιδιος.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-1
Ισμαηλ on 03/09/2010 09:55:00
avatar
Τρων τζιε πιννουν στου Κεμαλ το μαγαζι - Τζελλατζι....
Ατε πε καρτασσ.....γυρε αλλοναν τζιε τ αρνια τζιοιμουντε....
Ισσσιαλλαχ που να τους κατση μεσ τον βουρκουραν.

Eννα το λυομεν πε καρτασς τζιε εννα τους κατσουμεν πανω ουλλους. Εμεν αρεσκει μου πολλα ιπαραδοσιακον αμησι (εσεις λαλητετο μωαμεθανικο) εσσιη πολλα σφυκτα κολουθκια που γυρεβκουν , μεν τα αηκουμεν εχουσην παραπονον.

εσσω μου τζιε ποτζιη τζιε ποδα, αφου αμπαλατο μανοκυπρεος (κυπρεος=γαρος) ισσιηφκη τζιε αρεσκη του εγιω εννα πω οϊ?
να ταιζη με ποτιζη με τζιε να λαλη τζιε συγνομην εφεντη.
Πολλα καλο Γρουστοφκιας, εν λαλη οΐ.
Ερογλου εφαεν πολλα καλον μεζε ιψες ιστο Τζελλατζι τζιε τωρα ανιξεν η ορεξη του ισκεφτετε ιντα που να ζητηση που τον παλαβον τον μαννοττοπουζο
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
maik on 03/09/2010 17:38:20
avatar
Προς Τζορτζη Καλιφατιδη


Μπορεί να μην είσαι ακελικός άλλα αυτά πού λες αυτό δείχνουν.

Ξέρεις τώρα αυτό το τροπάριο του Δημήτρη Χριστόφια το 2004 ταχάτες θα πούμε ΟΧΙ για να τσιμεντώσουμε το ΝΑΙ ήταν για εσωτερική κατανάλωση προς τους οπαδούς του ΑΚΕΛ.

Όμως και ΝΑΙ να έλεγε ο Δημήτρης Χριστόφιας και κατ’επεκτάση το ΑΚΕΛ πάλι το 76+% των Ε/ΚΥΠΡΙΩΝ θα έλεγαν ΟΧΙ, και όπως δείχνουν τα πράγματα και στο επόμενο δημοψήφισμα ο ΛΑΟΣ θα βγάλει τα κάρβουνα από την φωτιά γιατί κακά τα ψέματα δεν έχουμε ΗΓΕΤΕΣ με αρχίδια πού να εργάζονται τουλάχιστον για τ’ αυτονόητα.

Το ξέρουμε ότι είμαστε οι μικροί και ξέρουμε ότι το δίκαιο το έχει πάντα ο δυνατός, άλλα εσύ με αυτά πού μας προτείνεις θα γίνουμε ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ γιατί δεν το λες καθαρά ότι αυτό θέλεις???

Για οικοδόμος πού σου φαίνομε είμαι πολύ διαβασμένος και δεν κρύβετε κανένας πίσω από αρχικό μου όνομα και άμα θέλεις υπάρχει τρόπος να μάθεις ποιος είμαι.

Όσο για τους οικοδόμους βεβαία μην νομίζεις ότι είναι αγράμματοι γιατί στο χέρι κρατούν μυστρί και όχι μολύβι.

Αυτό πού είναι πασιφανές είναι ότι δεν δέχεστε την αντίθετη άποψη εξου και ο Πρόεδρος έμεινε μόνος του και όλοι οι άλλοι έχουν εκ διαμέτρου διαφωνήσει.

Εγώ παντός δεν διαλέγω αυτό πού διάλεξες εσύ, να γίνουμε επαρχία της ΤΟΥΡΚΙΑΣ.

maik
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
Ελευθερος on 03/09/2010 18:56:28
avatar
Το ΟΧΙ σημερα ειναι 80%. Περαστικα στους επαναπροσεγγιστες και τους τουρκοπροσκυνητες.
Να μην ειμαστε και αχαριστοι, ενα ευχαριστω στην σημερινη διακυβερνηση, συμπολετευση και αντιπολιτευση για τον αγωνα που διεξαγουν για την απελευθερωση της Κυπρου.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ on 05/09/2010 21:47:04
avatar
kyriakos xaritosEDEM skatokouMOUNIA pou lene oti einai aderfia se kapious pou oneireuontai eiriniki simviwsi me ta ''aderfia'' mas tous tourkous http://www.youtube.com/watch?v=2vSF62MWvVc

auta na ta vlepoun kai na ta akoun oi politikoi mas, Autoi pou theloun na allaksoun tin istoria kai na mas kanoun na ksexasoume. Na ksexasoume ola autes tis ktinwdies!

episis na ta vlepoun kai autoi pou apokaloun fasistes kai ethnikistes autous pou thimountai, kai timoun autous pou ipeferan kai thisiastikan!

Autou oi kirioi loipon na pane s'autes tis irwides kai na tis poun ksexaste kai filithite, agapithite me tous Tourkous!

se ola ta aderfia mou ellines kai kiprioi opou kai an vriskeste!
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritosEDEM on 06/09/2010 04:48:08
avatar
Κάτσε τη μάππα κάτω ρε« δεν ξεχνώ». Είμαι κι εγώ ΕΚύπριος αδελφός σου όπως λες, αφου μόνο τους έλληνες αναγνωρίζεις. Μην με μισάς τόσο. Απλώς κατάλαβα που πάμε με πολιτικές Τάσσσσου και ΟΧΙ βροντερού και ΄«οχι στα χρονοδιαγράμματα και τις επιδιαιτησίες». Δηλαδή να συζητούμε 1000 ακόμα χρόνια και να σπάζουμε πλάκα αλλάζοντας προέδρους. Σκεφτείτε ότι από το 1963 άλλαξαν τόσοι πρόεδροι και τίποτε δεν έκαναν. Έχω εγώ εμπιστοσύνη σε κανέναν άλλο ότι θα καταφέρει τίποτε καλύτερο; Την τύφλα τους μας έδωσαν και μας έφεραν ως εδώ αυτοί που δοξάζετε με προεξάρχοντα τον αείμνηστο. Αυτά που γράφω «αδελφέ, Λουκία,Ελεύθερε, Μάικ, Αντιστασιακέ και λοιπές δημοκρατικές πατριωτικές δυνάμεις είναι κραυγή απόγνωσης. Δεν θέλω να νομίζετε ότι είμαστε λιγότερο πατριώτες εμείς που θέλουμε μια έντιμη λύση συμβιβασμού βασισμένη στη λογική και στο μέλλον αυτού του τόπου. Εσείς τα βλέπετε με πατριωτικές παρωπίδες όλα. Ναι βιασαν, σκότωσαν και μας έδιωξαν οι Τούρκοι. Το ξέρουμε και τους καταδικάζουμε. Όμως τι θα γίνει δηλαδη; Θα ζούμε «καρτερόντας μερα νυχτα να φυσίσει ένας αέρας;», και τον Πενταδάκτυλο να τους ανασύσει; Και« αχ Κερύνεια και Αμμόχωστος και Μόρφου και Καρπασία και Μεσαορία μάνα μου. Και δόξα και τιμή$$$$$ στους Παφίτες τους Αγιανναπίτες τους Λεμεσιανούς»;Και συνθήματα «Δεν Ξεχνώ»; Το παραμύθι του αείμνηστου που τώρα το συνεχίζει ο σύντροφος. Μα ποιού τα λεμε αυτά; Των ΗΠΑ, της Ε.Ε., του ΟΗΕ ; Δηλαδή από αυτούς που περιμένουμε να μας βοηθήσουν να λύσουμε το Κυπριακό; Τους ζητούμε βοήθεια κι από πάνω τους βρίζουμε ότι είναι τουρκόφιλοι και μας πουλούν; Βλέπε τώρα τον Ντάουνερ, τον Ντεσόττο, τον Λόρδο Χάνεϋ, τον Φερχόϊγκεν και τόσους άλλους πως τους συμπεριφερθήκαμε. Πόύστηδες τους βγάλαμε,πουλημένους πράκτορες τους βγάλαμε, ανικανους τους βγάλαμε. Το μόνο που αποκτήσαμε στην διακυβέρνηση Τάσσσσσου/Γριστόφια ήταν διεθνής απομόνωση και περιφρόνηση. Θυμήθου τι πρόβλημα δημιούργησε ο αείμνηστος( μα τελικά που τον θάψαν αυτόν;) με τη Σουηδία όταν είπε ότι άλλα λέει ο Υπ.Εξ. και άλλα ο πρωθυπουργός της χώρας .Επήρες πολλή φόρα «δεν ξεχνώ» και θα πάθεις τίποτε από τον πολύ πατριωτισμό. Κοιμήθου και θα σου περάσει, δεν είναι τίποτε. Απλά μην ακούεις Λάζαρο Μαύρο, Γεωργίου/Μυλωνά, Γιαννη Σπανό κλπ και άκουε Αντρέα Κουνιο(σουπερσπορ)6 π.μ., Μιχάλη Μιχαήλ(άστρα) και πέταξε τα«ποντίκια» και διάβαζε «αλήθεια» και «πολίτη». Σε μερικές μέρες θα γίνεις φυσιολογικός. Θα πετάξεις τα χάπια και δεν θα ξαναπας σε ψυχίατρο για να γιατρευτείς από τις εμμονές σου και το μίσος εναντίον αυτών που έχουν διαφορετική άποψη. Νομίζεις ότι εμείς θέλουμε τη λύση με σχέδια τύπου Αναν; Όμως τι άλλο θα κάνουμε; Να κλαίμε και να οδυρόμαστε στους ξένους για 100 χρόνια ακόμα ενώ τα κατεχόμενα τούρκεψαν με τους έποικους, κι ακόμα που είσαι Λουκία μου, που σε εκτιμώ μόνο σαν ποιήτρια.
Η μανια πολλών από εσάς της συνομω-σιο-ταξιας των τρωκτικών και κολλάτε ταμπέλλες προδότη, φιλότουρκου, αριστερού, πράκτορα ξάνων δυνάμεων που απεργαζονται το κακό της Κύπρου, σε όποιον χρησιμοποιά την κοινή λογική για να σώσει αυτον τον τόπο, είναι αστείρευτη.Αυτά και σας αγαπώ όλους αδέλφια μου παραπλανημένα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ on 06/09/2010 08:01:18
avatar
kyriakos xaritosEDEM den apantises pou eisoun to 1974 .diladi esi to kseperases me ton mikelidi prin parapoli kero giauto eise sto diko sou kosmo emeis den exoume anagki oute psixiatro oute efimerides gia na eimaste patriotes to exoume sto aima mas kai esi pistevis oti tha sou dosoun h tourkospori oxi etimastite na tous kanete xoro na perasoun gia na tous dosete kai tin ipolipi kupro kai na pas na se kamia tourkia na minis me ta pedia sou agapimena kai na les eime kupreos
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos on 06/09/2010 08:56:05
avatar
Re den xehno, min grafeis me latinikous xaraktires. Write in Greek please, if you are so greek as you declare.Εκτος αν δεν ξερεις πως αλλάζει η γλώσσα. Κάτω δεξια έχει άνα κουτάκι που γραφει -EN, πατάς με το βελάκι πάνω του και σου γραφει English- Greek. Πάτα πάνω στο ΕL και θα αλλάξουν οι χαρακτήρες σε ελληνικούς. Εσύ όμως δεν νομίζω να αλλάξεις με τίποτε . Φόρεσε τη στολή του βρακα, βάλε τ’άρματα(εμπρός στον αγώνα), πάρε το καριοφίλι και το σπαθί, ανέβα στο άλογο και όρμα στην τουρκιά φωνάζοντας ΑΕΡΑ. Κι άμα σε ακολουθήσει κανείς να μου φτύσεις. Αμ, δεν είναι έτσι που κάνουν αγώνες φίλε μου. Οι ένοπλοι αγώνες γίνονται όταν αποφασίσει η ηγεσία να πολεμήσει αφου έχει προετοιμαστεί και κυρίως, ακου το αυτό ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.Εμείς που βρήκαμε τους συμμάχους; Τους Αμερικάνους και τους Άγγλους τους βρίζουμε και δεν τους θέλουμε επιδη είναι τουρκόφιλοι, τους Ευρωπαίους δεν τους χωνεύουμε (ούτε κι εκείνοι εμας φυσικά με τα τερτιπια μας)επειδη δεν μας προσφέρουν υποστηριξη για ευρωπαϊκή λύση όπως τη θέλουμε, δλδ, να φυγουν ΟΛΟΙ οι στρατοί-ανεξαρτητο νησι-, να φύγουν ΟΛΟΙ οι έποικοι, να επιστρεψουν ολοι οι πρόσφυγες, να βρεθουν όλοι οι αγνοούμενοι(πολλοί σκοτώθηκαν στο πραξικόπημα) να ρίξουμε τους τούρκους στη θάλασσα και μετά να συνομιλήσουμε πότε θα κάνουμε και την ένωση. Το 1974 ήμουν κάτω από το κρεββάτι κρυμμένος, τι θα έκανα δηλαδή. Εσύ που ήσουν; Μήπως στον πόλεμο; Επειδη πολλοί κοπανατζηδες του 74( τύπου εοκαβηταζήδες, εδεκίτες, εφεδρικοί, ακελικοι) εικοιοποιήθηκαν τις θυσίες των ηρώων και μας βγήκαν πιο ήρωες από τους νεκρούς. Εσυ πιστεύω είσαι απο εκείνους, τους δεύτερους.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
on 06/09/2010 09:18:51
avatar
Χαριτουη μου με τον νου τον δικο σου καμνης παΐραμι. Με την δικη σου λογικη επειδη εγω ειμαι πιο δυνατος εχω καθε δικαιωμα να σε βαλω που κατω και εσυ να το ευχαριστηθεις, αφου δεν εχεις τα κοτσια να αντιδρασεις και να υπερασπιστης τον εαυτο σου. Φερε και βαζελινη για να μην πονεσεις, αλλα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα μην φερεις γιατι θα ειναι χαρβαλο ο δικος σου που αφηνεις ολους τους δυνατους να σε κανουν οτι θελουν.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
Ισμαηλ on 06/09/2010 09:29:56
avatar
Μεν μου πειραζετε ι Χαριτουιν μου, τζιε κολον του σφικτο, ατε να μεν χιμοσο τζιε να ιπο καρτασσιη Γρουστοφκια να βαλη ιρομανισιν πας τον παλιοποντικο σας. Αμαν ιτελεφονισο του ιγιω αβριο που το ξιμερομα να ερτουν ζαπτιες τζιε να πκιασουν τζιε κομπιουτερ σας τζιε να κατσου σας πανω.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos on 06/09/2010 09:41:14
avatar
δεν ξεχνω είσαι απαραδεκτος και υπόκοσμος. Αν είσαι ανωμαλος και θέλεις να βρίζεις και να σε βρίζουν, βράσε μες την ανωμαλία σου, εξ άλλου έτσι είσαστε μαθημενοι. Όποιος έχει άλλη άποψη «φωτια και τσεκουρι και ασβεστη μες τον τάφο». Δεν ξανασυζητω μαζι σου εκτος αν μου απολογηθεις δημόσια.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
Ισμαηλ + Χαριτουιν Love for ever on 06/09/2010 10:13:32
avatar
Χαριτουιν μου μεν ακουης ηντα που λαλουσιν τουτοι, τα θκυο μας ιμαστιν καλα τζιε αηστα να λαονουντε τα γκιαουρκα. Ελα να τελιοσουμεν μαζιν. Να καμουμεν το Κυπρο τουρτζικο να σπασουσιν που το κακον τους.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
maik on 06/09/2010 14:34:11
avatar
kyriakos xaritos on 06/09/2010 09:41:14


δεν ξεχνω είσαι απαραδεκτος και υπόκοσμος. Αν είσαι ανωμαλος και θέλεις να βρίζεις και να σε βρίζουν, βράσε μες την ανωμαλία σου, εξ άλλου έτσι είσαστε μαθημενοι. Όποιος έχει άλλη άποψη «φωτια και τσεκουρι και ασβεστη μες τον τάφο». Δεν ξανασυζητω μαζι σου εκτος αν μου απολογηθεις δημόσια.

Κυριάκο Χαρίτου η κολοφατιδη αυτές τες πουτανιές αλλού φκενης με καπαταιλλική και βρίζεις τους πάντες άλλα κριτική ΄εδεχεσε είσαι ο Πάπας (ακόμα ένας διεκδικεί το αλάθητο του Πάπα) τσιε μετά κάμνεις τσιε κλαμουρούθκια σαν την κορασια που εξερε ηνταν πον να παθει αλλα εν ετραβαν πισω.

Φκενεις τσιε κάμνει κατι δηλώσεις όπως η παρακάτω,τι είσαι τελικά ούτε τον λόγο σου δεν μπορείς να κρατήσεις προς τον εαυτό σου. Εντάξει θα μας την έβγαινες σαν ΚΟΛΟΦΑΤΙΔΗΣ άλλα σε πήραμε είδηση .
( kyriakos xaritosEDEM on 30/08/2010 13:57:49

Επειδή φοβήθηκα και αηδησα δεν ξαναγραφω στο site. **** off eleythere

Μπορούμε κ΄εμείς να βρίσουμε και πολύ χυδαία μάλιστα γιαυτό άσε τις κλαψές και τα
Επειδή φοβήθηκα και αηδησα, και μην ξαναγράψεις τουλαχιστον στον εαυτό σου μείνε πιστός.

Ποιους ΦΟΒΑΣΕ ΚΥΡΙΑΚΟ ???
ΕΜΑΣ ΟΙ ΑΥΤΟΥΣ ???

maik
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos on 06/09/2010 16:46:50
avatar
Μαικ, φοβαμαι εσας φυσικα. Όχι οτι θα με κάνετε τέττε, ειναι δυσκολο πιστεψε με οταν ερχεστε ενας - ενας, αλλά ειναι τον νου σας που φοβουμαι. Δηλαδη αν βρεθει καμμια φορά λύση στο κυπριακο, εσεις είσαστε άξιοι να κανετε προβακατσιες, να δερνετε γυναικοπαιδα τκυπριακα( τοχουν ξανακάνει κι άλλοι πριν από σας, που σκοτωσαν κι όλας και γι΄αυτο σημερα εχει κατοχη), να καίετε σημαιες του νεου κρατους, να γραφετε συνθηματα και οτιδηποτε άλλο είναι προβοκατορικο,επειδη διαφωνειτε με την λύση . Φυσικα εσεις( και ο Τασσσσσσος θελετε διχοτομηση), αλλα δε θα σας περασει. Δεν θα πουλησω τη μιση μου πατριδα ρε προδότες του εθνους( σορυ μαικ αλλα μιλω για κατι {δεν ξεχνω}, για να λετε<<εμεις απο δω κι αυτοι απο εκει>> ακούεις Ισμαηλ και Δενξεχνω. Κατηγορατε αυτους που θελουν να σωσουν ότι σωζεται, όπως κατηγορουσαν τον Βενιζελο κάποτε, οι ανεγκεφαλοι σαν εσας, που ηθελαν την Ελλαδα να φτανει ως την Αγκυρα. Στο τέλος αυτοι οι προδότες σαν εσας εχασαν και τη σμυρνη και τον ελληνισμο της Μικρας Ασιας εξαφανησαν. Μη μου κανετε εμενα μαθηματα πατριωτισμου ρε φανατικοι χαντακωμενοι, πατριωτες του γλυκου νερου που θα μου πειτε οτι δεν ανεχομαι την αντιθετη άποψη. Απο τη μερα- που να μεν καει- που είπα μια διαφορετικη απο εσας αποψη και ειπα απλα οτι υποστηριζω το σχεδιο Αναν, επειδη ηταν η τελευταια μας ελπιδα, με σκυλλοβριζετε για να ικανοποιειτε τα ενστικτα σας. ΠΑΝΩ- Χριστοφιας? Αναστασιαδης, Στυλιανιδης, Χασικος ,Πουργουριδης, Αληθεια, Πολιτης, Αστρα. ΚΑΤΩ- αντιλογια,δηκο-εδεκ-παπαδαριο-ευρωκο -Λ.Μ. και λοιπες πατριωτικες, πορδιστικες δυναμεις. Ατε εις υγεια πε Ισμαηλ, εσου εισαι ο καλλιττερος, ινσιαλλαχ. Ζητω ο γιατρος, ο Κανταφης, Ο Καστρο, ο Τσε, ο Σανταμ Χουσειν, οι Ταλιμπαν, ζητω ο ΚΟΥΛΛΙΑΣ. Ευχαριστω που με ακουσατε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ on 06/09/2010 17:14:28
avatar
Προς Χαριτο: ξυπνα , ανοιξε τα ματια σου και μαθε με ποιους θελεις να συναγελαζεσαι:
http://www.youtube.com/watch?v=2vSF62MWvVc
Ντοκουμέντο οι τούρκοι Βίαζαν Κύπριες

Αν εχεις εστω και λιγη αισθηση ανθρωπιας, αν εχεις το θαρρος να δεις ολοκληρο το βιντεο, ελα να μιλησης παλι.
Σε περιπτωση που δεν το δεις ολο, να σου αναφερω μονο την μαρτυρια στο 6ο λεπτο: ....το βρεφος να γλυφει το αιμα της νεκρης του μανας, που τα σκυλια που ονομαζεις εσυ "αδελφια" σου σκοτωσαν. Με αυτους πιστευεις οτι μπορεις να ζησεις ειρηνικα? Με αυτα τα τερατα που βιασαν πολυτεκνη γυναικα μπροστα στα εξι παιδια της και τον αντρα της θελεις και πιστευεις οτι θα σεβαστουν οτιδηποτε? ΞΥΠΝΑ ΧΑΡΙΤΟ.

Η ΜΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΣΚΥΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΦΑΝΕ.... ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.....ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ? ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ, Η ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΗΡΩΙΝΗς Η ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ. ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
κυριακος χαριτος on 06/09/2010 17:25:42
avatar
Δεν χρειαζομαι ποιστοιητικα πατριωτισμου απο κανενα ανωνυμο. Η ιστορια θα δωσει τα ποιστοποιητικα πραγματικου πατριωτισμου σε αυτους που θα καταφερουν να λύσουν επιτελους το κυπριακο. Το προβλημα θα τα εχετε εσεις όταν στις επομενες προεδρικες παλι ο δικος σας θα χασει όπως και τη περασμενη φορά, και θα υποχρεωθειτε να γλυφετε εκει που φτυνατε. Χριστοφιας ή Νίκος ! Αυτο θα είναι το βασανιστηριο σας. Αλλα μην απγοητεύεστε, μπορει να κανει την εμφανιση του κανενας απογονος των μεγαλων μας ηγετων, ή ακομα να βγαλετε απο τη νεθφαλινη τον γιατρο και <<θα ριξετε τα μαλλια σας πισω>> . Το ειδα το βιτεο όμως και οι τουρκοι ειδαν κατι άλλα που εδειχναν ελληνοκυπριους το 67 να ξεκοιλιαζουν εγκυες τουρκοκυπριες. Τι θα γινει δηλαδη? Τι θελετε, αφου δεν μπορουμε να τα βαλουμε με την Τουρκια που κάποιοι σαν κι εσας εφεραν στη Κύπρο, ενω μας υποσχοντο την ενωση. Αυτα γιατι δεν τα λες? Που ειναι οι πρωταιτιοι της κατοχής και σας φταινε αυτοι που προσπαθουν να σωσουν οτι εμεινε ορθιο απο τις πολιτικες Τασσσσου. Ηθελα ναξερα τι ψηφιζεται εσεις, που ειστε τοσοι πολλοι αλλά δεν καταφερνετε να παρετε εκτος απο κατι ψιχουλα στις εκλογες.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
on 06/09/2010 17:28:34
avatar
ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΑΜΑΧΩΝ 1974

http://www.youtube.com/watch?v=kGPxJCpkYLg&feature=related

Εκατον εκτελεσθεντες αμαχοιβρισκονται θαμενοι στο χωριο Μ.......
Μαρτυρια απο τους ιδιους τους τουρκους που τους θαψανε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
on 06/09/2010 17:43:18
avatar
«ΘΑ ΡΙΞΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ…

ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΑΠΟΔΑΘΑ ΒΓΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΕΣ, ΜΕ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ, ΦΩΝΕΣ, ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ…

ΝΑ ΡΕΖΙΛΕΨΩ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΜΑΤΟΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ! ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΩ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ…

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΛΕΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΩ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΠ’ΑΥΤΟΥΣ...

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΛΕΥΚΟΣ ΑΠ’ΑΥΤΟΥΣ…

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠ’ΑΥΤΟΥΣ…

ΘΑ’ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ, ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ…

ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ, ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ…

ΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ…

ΟΙ ΔΙΚΟΙ, ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ…

ΟΙ ΔΙΑΟΛΟΙ, ΟΙ ΘΕΟΙ…

ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ…

ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΝ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ…

ΜΑ ΕΓΩ ΘΑ ΞΑΝΑΡΙΞΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ, ΘΑ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΩ ΤΟ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΕΣ ΜΕ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ, ΦΩΝΕΣ, ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!»
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
ΑΔΕΛΦΟΣ on 06/09/2010 21:02:36
avatar
Κυριάκο σε λυπάμαι..... Σε έχω ρωτήσει και προκαλέσει κατ΄επανάληψη. Πως μπορείς να εμπιστεύεσαι την Τουρκία??? Όλα τα άλλα ειναι παναίρκα που καμνετε με το μυαλό σας εσύ και οι ρομαντικοί ομοιδεάτες σου.

Αντιγράφω από άλλο σχόλιο που δεν είδες ή σκοπιμος άφησες αναπάντητο...

Κυριάκο μου, κάποιοι λένε ότι ο καλύτερος δάσκαλος είναι η Ιστορία. Εσύ θέλεις σώνει και καλά να συνεχίσουμε τον κατήφορο που ξεκίνησε το 1988 με τον Βασιλείου στον οποίο με βεβαιότητα θα φάμε τα μούτρα μας. Όπως και να έχει στο έχω γράψει ξανά.
¨Δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ούτε σε 1000000 χρόνια¨ (Α! παρεπιπτόντως στο Τζόκερ δεν έπιασα τιποτα!!!!).
Διάβασε όμως αυτό το οποίο γράφτηκε πριν 1100!!! χρόνια περίπου από τον Λέοντα τον Στ' τον Σοφό....
Ο Λέων ΣΤ' ο Σοφός (866 – 912) ήταν αυτοκράτορας του Βυζαντίου από το 886 μέχρι το θάνατό του το 912. Γεννήθηκε το 866 και ήταν γιος του ιδρυτή της Μακεδονικής δυναστείας Βασιλείου Α'.
Περιγράφει λοιπόν στα απομνημονεύματα του (886-912 μχ)¨Τακτικα¨ τον Τουρκικό χαρακτήρα ως εξής: << Δεν δίνουν σημασία στην ευπορία και την πολιτέλεια, αλλά μόναδική φροντίδα έχουν να υπερισχύσουν στους αντιπάλους τους.... Τα Τουρκικά φύλα κρύβουν τις σκέψεις τους, είναι άφιλα, άπιστα, άπληστα στα χρήματα, περιφρονούν τον όρκο τους, παραβιάζουν τις συνθήκες... κατατροπώνουν τους αντιπάλους τους, όχι τόσο με δυναμικά μέσα όσο με την απάτη και τους αιφνιδιασμούς...Περιμένουν υπομονετικά μεχρις ότου εξαναγκάσουν τον αντίπαλο να προσέλθει σε συμφωνία, προβάλλοντας αρχικά ελαφρότερους όρους και συν τω χρόνω κάνουν αυτούς βαρύτερους, μόλις ο αντίπαλος αποδεχθεί τους αρχικούς....>>. Έμενα τώρα γιατί αυτή η περιγραφή, λαμβάνοντας υπόψη και το τι συμβαίνει σήμερα, με τρομάζει? Ξυπνάτε Κυριάκο μου και συ και οι άλλοι. Λάθοι κάναμε, αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να φάμε και τα μούτρα μας.
Αυτά για την ώρα.
Φιλικά ο ΑΔΕΛΦΟΣ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
κυριακος χαριτος on 07/09/2010 04:41:05
avatar
Πραγματικα αδελφε σε εκτιμω και με προβληματιζεις, πρωτα επειδη είσαι ο μοναδικός διαλεκτικός με επίπεδο ,που δεν βριζει σε αυτο το ελειινο σάιτ, και δεύτερο ότι έχει μηνες που μιλουμε και δεν κανεις τιποτε άλλο απο αυτό που έκαναν όλοι αυτοι που αδιαφορησαν για το που πάμε, και μου εξηγας ποιοι είναι οι Τουρκοι, τι μας εχουν κάνει, ποσο βαρβαροι και ισλαμιστες και ποσες εκατονταδες χρονια μας εκβιαζουν και μας σκοτωνουν. Εσεις όλοι εδημιουργησετε στο νου σας κατα φαντασιαν εχθρους, αυτους που θελουν μια λύση με ότι καλυτερο μπορουν να κερδισουν μεσω ενος σκηνικού του παραλογου της σημερινης πραγματικοτητας, που δεν εχει αλλάξει εδω και αιώνες. Ότι δηλαδη η γάτα κυνηγά και πιανει το ποντικι και μετα το τρώει σιγα - σιγα αφου πρώτα το έχει βασανισει, και ισως έχει πεθανει απο τον φόβο του. Ή το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο. Δυστυχως είμαστε το ποντικι και το μικρο ψάρι, και μαλιστα λαβωμένα από πάνω απο τους αδελφούς μας.Εσεις περιμένετε να αλλάξουν τα πράγματα και να έρθουν κάποιοι άλλοι,-να μην τα ξαναλέμε- να μας σώσουν, έπειδη έχουν αρχές και σέβονται τα ανθρωπινα δικαιωματα. Απο ποιούς περιμενεις αδελφε αλήθεια; Απο τις ΗΠΑ, Αγγλια, Ευρώπη; Αυτους που θελουν να μας βοηθησουν και που εσεις βριζετε και προπηλακιζετε ανευθυνα σαν συνομωτες και τουρκοφιλους; Νομιζεις δεν το ξερουν οτι είναι ανεπιθυμητοι και απαξιωμενοι απο τον περισσοτερο κόσμο εδώ; Και ξερεις ποιοι ειναι υπευθυνοι; Τα κόμματα του « κέντρου» που στην ουσια είναι ένα μάτσο ανευθυνοι συνθηματολόγοι που στη ραχη μας-κυριως τους προσφυγες- έδρατζιασαν. Νομιζεις ότι εγω δεν ξερω την ελληνικη ιστορία; Την ξερω πολύ καλά και δακρυζω από συγκινηση όταν διαβαζω για τους βαλκανικους, το 40, το 21, και κλαιω οταν διαβαζω τους στιχους του Ευαγόρα. Όμως αυτο δεν με κάνει να σκέφτομαι με το συναίσθημα αλλά τη λογική. Και ακριβως εδω είναι η διαφορά μας.Νομιζετε ότι είμαστε λιγωτερο πατριωτες από εσας, επειδη καθεστε στον καναπε σας και περιμενετε τους ηγετες σας απο τα μερσεντες , τις καταθεσεις τους καιτη νιρβάνα τους να σας ελευθερωσουν και να κανουν αγωνα; Τι μου αραδιάζεις καθε φορα τις θηριωδιες των τούρκων και μου κανεις μαθηματα ιστοριας και πατριωτισμού;Δεν ειμαι κανενα παιδαρελι να μου κανετε μαθηματα και κατηχησεις. Τα έχω φαει με το κουταλι αυτά και εχω χορτασει ιδεολογιες, συνθηματα και μεγαλοστομίες απο τον καθε τυχοδιωκτη. Έχω σιχαθει όλους αυτους που βολεύτηκαν τοσα χρόνια στη ράχη των προσφυγων, κόμματα, πολιτικοί, εκκλησία. Έτσι λοιπόν πες και σε μερικούς ανεγκέφαλους που βρισκονται εκει γύρω ότι αν νομίζουν ότι με τη ξεροκεφαλια τους αγωνίζονται κάθε φορά να απορριψουν ενα σχέδιο που έρχεται απο τον ΟΗΕ, η ποινη μας όλους είναι κομμένη.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
Ελευθερος on 07/09/2010 06:47:39
avatar
Προς επαναπροσεγγιστες: Που ειναι οιΕλληνες της Κωνσταντινουπολης? ΟΙ 250 χιλιαδες εγιναν 120 χιλιαδες. Εχετε επιγνωση της πραγματικοτητας? Σημερα ειναι μονο 2500 ( 2 χιλιαδες !!! )
Ιμβρος με 12 χιλιαδες Ελληνες και Τενεδος 1800, σημερα εχουν εκδιωχθει με τον τροπο που εχουν οι τουρκοι: εχτισαν στο νησι φυλακες και εφεραν τους ισοβιτες βαρυποινιτες τους οποιους αφηναν ελευθερους να τρομοκρατουν να βιαζουν και να σκοτωνουν.
ΚΑΡΠΑΣΙΑ που ειναι οι 20000 εγκλωβισμενοι? Εμειναν δυστυχως 200 μονο.
Αποσπασμα απο την Σημερινη: Εκτουρκίζεται η Καρπασία
Στο μεταξύ, στην κατεχόμενη Καρπασία, σύμφωνα με τους εγκλωβισμένους, η κατάσταση εξελίσσεται από το κακό στο χειρότερο. Μέρα με τη μέρα η περιοχή εκτουρκίζεται. Στα σχολεία απαγορεύεται ν' αναρτηθεί η κρατική και η εθνική σημαία της Κύπρου και γίνονται κινήσεις, ώστε και στα ελληνικά σχολεία να κατασκευαστεί προτομή του Ατατούρκ.

Ολα αυτα με τις ευλογιες των Αγγλων , του ΟΗΕ και των Αμερικανων που σας εκαναν πλυση εγκεφαλου. Με αυτους θα υπογραψουμε λυση και ειρηνικη συμβιωση?
Η εμμονη σας να συνεχιζετε να αυνανιζεστε με σχεδια τυπου Αυναν δεν εχει λογικη εξηγηση, αν ειστε Ελληνες φυσικα και αν αγαπατε αυτο τον τοπο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
Ελευθερος on 07/09/2010 08:00:58
avatar
Σεπτεμβρης 1955: ......Κατέστρεψαν 73 εκκλησίες .26 Ελληνικά Σχολεία.4.340 Ελληνικά καταστήματα.2.600 σπίτια.21 Ελληνικά εργοστάσια. Οτι υπήρχε στα παράλια του Βοσπόρου. Και 110 Ελληνικά εστιατόρια και ξενοδοχεία. Τα λεηλάτησαν πρώτα και μετά τα έκαψαν. Αλλά αλλοίμονο δεν είχαν σημασία για αυτούς μόνο οι ζωντανοί και οι περιουσίες τους. Το πρωτοφανές για το ανθρώπινο είδος ήταν το ξεκοίλιασμα των τάφων των πατριαρχών πατέρων μας και των μεγάλων Ευεργετών θαμμένοι από το 1850 που έβγαλαν τα σκηνώματά τους στον αυλόγυρο της Ιεράς Μονής της Ζωοδόχου Πηγής και αφού τα αποπάτησαν τα έσπερναν σαν τρελοί στους δρόμους. Ακόμη η αγριότητά τους φτάνει στο νεκροταφείο του Σισλί που βγάζουν τους φρέσκοπεθαμένους και τους καρφώνουν ,τους διαμελίζουν και τους σκορπίζουν. Στο μεταξύ οι φλόγες από τους εμπρησμούς έχουν κάνει τον ουρανό της Κωνσταντινούπολης μια κόκκινη μπάλα.

Οι επιδρομείς δεν αφήνουν ούτε το σπίτι του Μητροπολίτη Ηλιουπόλεως Γενναδίου, στο Φανάρι. Από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες που μιλάει 7 γλώσσες και είναι ό ηγέτης όχι μόνον των Χριστιανών της Πόλης αλλά και όλου του ορθόδοξου Χριστιανισμού. Του καίνε το σπίτι τον ίδιο τον βασανίζουν φρικτά τον κακοποιούν και τον γκρεμίζουν από τις σκάλες. Μ΄ αποτέλεσμα σε λίγες μέρες να πεθάνει από τα τραύματά του.

Ο Ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης, έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Τα συνθήματα ' Σήμερα το βιός σας αύριο το κεφάλι σας' 'Ανάθεμα στους γκιαούρηδες' κυριαρχούν παντού και κάνει τους εναπομείναντες να στραφούν προς την μητέρα Ελλάδα. Ο ξεσηκωμός είναι πια γεγονός. Οι Ελληνες της Πόλης έρχονται εδώ και με τις ανταλλαγές γίνονται οι πρόσφυγες, που εμείς οι παλαιοελαδίτες εκτός απ΄ότι τους βλέπουμε και περίεργα τους στοιβάζουμε σε διάφορες συνοικίες τους υποπτευόμαστε όπως και αυτούς του 1922 .Αλλά εκείνοι θεριεύουν και φέρνουν στην παλιά Αθήνα τον κοσμοπολίτικο αέρα την μόρφωση, την διακίνηση ιδεών και την εξυπνάδα του εμπορίου της Ανατολής. Από την άλλη στην Τουρκία ,επειδή η Διεθνής Κοινότητα έχει αρχίσει να αντιδρά σαν την άνευ προηγουμένου σφαγή των Ελλήνων στην Τουρκία πρέπει να βάλουν ατέ πράγματα σε μία τάξη .Ετσι αρχίζουν οι έρευνες.

Ο Μεντερές βγαίνει και λέει ότι τα επεισόδια τα έκαναν κομμουνιστές. Το γνωστό εκείνη την εποχή επιχείρημα και το άλλοθι του κάθε μισαλλόδοξου ηγέτη που δεν μπορούσε αλλιώς να επιβληθεί παρά μόνο με αιματοχυσία. Πιο ειλικρινής ο αρχηγός της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης Ισμέτ Ινονού δήλωνε στους δημοσιογράφους ότι 'το Λαικό Κόμμα δεν ανακατεύθηκε στα επεισόδια αλλά είναι ευτυχές το γεγονός της εκκαθάρισης από το ελληνικό στοιχείο γιατί αυτή η ιστορία του ελληνισμού, είναι το βαρίδι του τουρκικού έθνους.' Τη σφαγή και τον κατατρεγμό των Ελλήνων στην Κωνσταντινούπολη ο διεθνής Τύπος τη σχολίασε με τα πιο μελανά χρώματα .Ας σταθούμε στο σχόλιο του.. Αγγλου δημοσιογράφου Νόελ Μπάρμπερ που έγραφε στην Νταίηλυ Μαίηλ' στις 14 Σεπτεμβρίου του 1955 'Ο ιερέας της εκκλησίας του Γενή Μαχαλά , γυμνώθηκε, δέθηκε σ' ένα φορτηγό αυτοκίνητο που τον γυρνούσε στους δρόμους όπου το πλήθος τον έφτυνε. Απ΄ όσα είδα και άκουσα δεν μου μένει καμιά αμφιβολία ότι η επίθεση του τούρκικου όχλου κατά των ελληνικών περιουσιών είχε προμελετηθεί και προετοιμαστεί με επιμέλεια. Η φωτιά που σάρωσε την Πόλη άναψε σε εκατό διαφορετικά σημεία την ίδια ακριβώς ώρα. Ο όχλος καθοδηγείτο από ειδικά άτομα που υποδείκνυαν ποια καταστήματα και ποια σπίτια έπρεπε να καταστραφούν και ποια έπρεπε να μείνουν άθικτα ,συνεπώς καθοδηγείτο από ψύχραιμους εγκέφαλους που χειραγωγούσαν τις πράξεις τους με σταθερό προμελετημένο και αντικειμενικό σκοπό. Με μια ταχύτατη προσπάθεια οι Τούρκοι για να κατευνάσουν τον αγανακτισμένο από την πρωτοφανή αυτή αγριότητα κόσμο, επέρριψαν όλη την ευθύνη στους κομμουνιστές .Μπορώ να διαβεβαίωσω πως δεν υπάρχει ούτε κόκκος αλήθειας στον ισχυρισμό αυτό. Επί δέκα χρόνια η Τουρκία καυχάται πως δεν έχει κομμουνιστές και δεν έχει πράγματι. Πως λοιπόν μέσα σε μια νύχτα ξεπήδησε ολόκληρο πλήθος απ΄ αυτούς για να προκαλέσει τόσες καταστροφές με την ανοχή μάλιστα των αστυνομικών αρχών'.

Δεν ξέρω πώς αυτός ο δημοσιογράφος κατάφερε να γράψει την αλήθεια ,πάντως η έκρηξη στο τουρκικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη ανακοινώθηκε από το Διεθνές Πρακτορείο του Λονδίνου μισή ώρα πριν γίνει η έκρηξη. Ημαρτον.

Πέντε χρόνια αργότερα οι πρωτεργάτες του πογκρόμ ο Πρωθυπουργός Μεντερές και ο υπουργός εξωτερικών Φατίν Ρουστού Ζορλού βρέθηκαν ένοχοι για πολλά αδικήματα στη χώρα τους και εκτελέσθηκαν με απαγχονισμό.

Ο φοιτητής Ενγκιν Οκτάι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, που έβαλε την βόμβα συνελήφθη ομολόγησε ότι αυτός την τοποθέτησε μαζί με τον φύλακα του προξενείου και αποφυλακίσθηκε για τον βγάλει ο τότε τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής Αχμέτ Ουμάρ στο πορτ παγκάζ του αυτοκινήτου του από την χώρα μας. 'Τιμωρήθηκε' αυστηρά ...αφού προήχθη αργότερα σε Γενικό Διευθυντή Ασφάλειας –εδώ λυπήθηκα τους τούρκους-και αργότερα Νομάρχης Νεάπολης Καππαδοκίας.
(http://www.newstrap.gr/apopseis/3278-toys-ellines-toys-afalokopsane-to-septembri-toy-55-stin-konstantinoypoli.html)
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
ΑΔΕΛΦΟΣ on 07/09/2010 14:40:29
avatar
Κυριάκο πραγματικά έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου και ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία φορά που το κάνω.....

Εσεις όλοι εδημιουργησετε στο νου σας κατα φαντασιαν εχθρους, αυτους που θελουν μια λύση με ότι καλυτερο μπορουν να κερδισουν μεσω ενος σκηνικού του παραλογου της σημερινης πραγματικοτητας, που δεν εχει αλλάξει εδω και αιώνες.

΄Εχω ξαναγράψει ότι δεν είναι εχθροί μας ούτε οι Άγγλοι, ούτε οι Αμερικάνοι. Απλά τα συμφέροντα τους ταυτίζονται με αυτά της Τουρκίας οπότε η στάση τους φαινεται (και είναι) εχθρική προς εμάς. Ο πραγματικός μας όμως εχθρός είναι η Τουρκία και σε αυτό δεν πιστεύω να διαφωνείς.....

Δυστυχως είμαστε το ποντικι και το μικρο ψάρι, και μαλιστα λαβωμένα από πάνω απο τους αδελφούς μας.Εσεις περιμένετε να αλλάξουν τα πράγματα και να έρθουν κάποιοι άλλοι,-να μην τα ξαναλέμε- να μας σώσουν, έπειδη έχουν αρχές και σέβονται τα ανθρωπινα δικαιωματα.

Δεν περιμένω από κανένα να μας σώσει Κυριάκο, και επειδή αναφέρθηκες εκτεταμένα στο ζωικό βασίλειο θα συνεχίσω και γω και θα σου πω ότι απλά θέλω ως μικρό ψάρι που είμαι ή ποντικάκι να καταφέρω να επιβιώσω από τους καρχαρίες, τα δελφίνια τις φαλαινες τους γάτους και τα φίδια..... Και όταν Κυριάκο πετύχω κανένα καρχαρία λαβωμένο και ετοιμοθάνατο να πάω μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι να τον κατασπαράξουμε.

Τα κόμματα του « κέντρου» που στην ουσια είναι ένα μάτσο ανευθυνοι συνθηματολόγοι που στη ραχη μας-κυριως τους προσφυγες- έδρατζιασαν.

Στην πιο πάνω φράση σου αν αφαιρέσεις την λέξη <<κέντρου>> συμφωνούμε 100%...

Νομιζεις ότι εγω δεν ξερω την ελληνικη ιστορία; Την ξερω πολύ καλά και δακρυζω από συγκινηση όταν διαβαζω για τους βαλκανικους, το 40, το 21, και κλαιω οταν διαβαζω τους στιχους του Ευαγόρα. Όμως αυτο δεν με κάνει να σκέφτομαι με το συναίσθημα αλλά τη λογική. Και ακριβως εδω είναι η διαφορά μας.

Είμαι βέβαιος ότι ξέρεις αρκετά καλά την Ελληνική Ιστορία αλλά διαφωνώ κάθετα ότι σκέφτεσαι με την λογική αφού όπως έχουμε ξαναγράψει ο καλύτερος δάσκαλος είναι η Ιστορία και αφού την γνωρίζεις τόσο καλά θα ξέρεις βέβαια όλα αυτά που μας έγραψε παραπάνω ο Ελεύθερος και θα πρέπει να μαθαίνεις από αυτά. Εσύ αντ΄αυτού προτείνεις συμφωνία με αυτούς που ποτέ στο παρελθόν δεν σεβάστηκαν την υπαγραφή τους..... Γιατί ρε Κυριάκο να την σεβαστούν τώρα???

Νομιζετε ότι είμαστε λιγωτερο πατριωτες από εσας, επειδη καθεστε στον καναπε σας και περιμενετε τους ηγετες σας απο τα μερσεντες , τις καταθεσεις τους καιτη νιρβάνα τους να σας ελευθερωσουν και να κανουν αγωνα;΄

Έσυ Κυριάκο τι κάνεις δηλαδή? Τρέχεις από την μια επανενωτική συνάντηση στην άλλη με τον Τάκη Χατζηδημητρίου και τον Στυλιανίδη και στο άνοιγμα της Λήδρας με τα μπαλονάκια όπως το παιδικό πάρτυ και με τους πληρωμένους δημοσιογράφους να παρουσιάζουν το γέγονός λές και λύσαμε το Κυπριακό? Ότι οι 40000 πανοπλοι Τουρκοι στρατιώτες αναλήφθηκαν στον ουρανό μαζί με τα μπαλόνια? Άσε Κυριάκο μου αυτή όλη είναι η εικονική πραγματικότητα που ζείτε εσύ και άλλοι ομοιδεάτες σου που πιθανόν να είστε και πατριώτες. Υπάρχουν όμως Κυριάκο μου και κάποιοι ομοιδεάτες σου που ναι δεν είναι πατριώτες και ότι κάνουν το κάνουν συνειδητά με πλήρη επίγνωση του τι θα αποφέρει μια τέτοια λύση. Αυτοί Κυριάκο είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Τι μου αραδιάζεις καθε φορα τις θηριωδιες των τούρκων και μου κανεις μαθηματα ιστοριας και πατριωτισμού;Δεν ειμαι κανενα παιδαρελι να μου κανετε μαθηματα και κατηχησεις.

Έχω απαντήσει παραπάνω σε αυτό. Δεν σου κάνω εγώ μαθήματα. Εγώ προσπαθώ να πάρεις μαθήματα από την Ιστορία......την οποία εγώ απλά σου αναφέρω.

Τα έχω φαει με το κουταλι αυτά και εχω χορτασει ιδεολογιες, συνθηματα και μεγαλοστομίες απο τον καθε τυχοδιωκτη.

Συμφωνούμε απόλυτα. Κάθε λαός έχει την ηγεσία που του αξίζει....Να μην τους ψηφίζουμε!!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
ΑΔΕΛΦΟΣ on 07/09/2010 14:55:05
avatar
Απλά επανέρχομαι να σχολιάσω και τούτο περί Κυπρίακών ΜΜΕ.
Την ώρα που ο έξοχότατος πρόεδρος μας συνέτρωγε με τον έταιρο εξοχότατο ηγέτη του έταιρου COMMON STATE o νέος Αρχηγός των Τουρκικών ενόπλων δυνάμεων δήλωνε ξεκάθαρα ότι στόχος της ΤΟΥΡΚΙΑΣ είναι η λύση δύο κρατών στην Κύπρο και ότι ούτε ένας Τούρκος στρατιώτης δεν πρόκειται να φύγει από την Κύπρο. Κατά τα άλλα εμας εδώ μας μιλάνε για λυση από τους Κυπρίους για τους Κυπρίους και πράσινα άλογα.... Και τα ΜΜΕ μας πλασάρουν αυτό που θέλει ο πρόεδρος και ο κάθε πρόεδρος.
Μου θυμίζει το παραμύθι με τον γυμνό Βασιλιά, που ενώ όλοι έβλεπαν ότι είναι γυμνός κάνεις δεν τολμούσε να του το πει.....
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
Ελευθερος on 07/09/2010 16:24:29
avatar
ο τουρκος ειπε ακομα κατι: ακομη και αν δεν εχει ουτε ενα τουρκοκυπριο στην Κυπρο δεν προκειται να αφησουν την Κυπρο.
Αυτα τα ακουνε σιγουρα αυτοι που συναγελαζονται με τους σκυλλους της Ανατολιας.
Πως ακομα συνεχιζουμε να παιζουμε το παιχνιδι τους και να "συνομιλουμε ακομα για δηθεν λυση?
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
ο γνωστος σας κυριακος. on 07/09/2010 16:26:35
avatar
αδελφε δεν αποχωρουν απο μια συζητηση επειδη διαφωνουν, γι΄αυτο κατσε εδω να συζητουμε πολιτισμενα, μια και εισαι ο μονος πολιτισμενος εδω στα βρωμερα νερα των υπογειων που ζουν και βγαινουν τα βραδυα τα τρωκτικα για να υπονομεύσουν την ειρηνη. Έχει αλλάξει νοοτροπια η Τουρκια με τον Ερτογαν, κι όσο πιο γρηγορα το καταλάβουμε τόσο το καλυτερο για μας. Δεν βλεπετε στην Ελλάδα τι γίνεται? Ο υφυπουργος Εξωτερικων της Ελλαδας στον αγώνα τουρκια-ελλαδα μπασκετ φορούσε τουρκικο κασκόλ κι ο Νταβούτογλου ελληνικό. Ο Γιωργος Παπανδρεου χορεψε ζεϊμπεκικο στη Σμυρνη, ο Κ.Καραμανλης είναι κουμπάρος με τον Τζέμ. Η σχολη Χάλκης αρχισε να λειτουργεί, η Παναγια Σουμελα λειτουργήθηκε για πρώτη φορά. Αναγνωριζονται δικαιώματα σε περιουσίες ελλήνων στη Μικρασία, και πάει λέγοντας. Ο Ερτογαν τα έβαλε και ξηλωσε τους αξιωματικους Κεμαλιστές που δεν δεχονται υποχωρησεις στο Κυπριακό. Κάτι που πριν λιγα χρόνια θα ηταν αδιανόητο. Τωρα που η Τουρκία είναι στα πρόθυρα( και πιστέψετε το θα τους βάλουν μέσα, κι εμεις θα μεινουμε με δυο χείλη καμενα) της Ευρ. Ενωσης, πρέπει να αρπάξουμε την ευκαιρία . Να τους υποστηρίξουμε όπως κάνει και η σοφή ελλάδα με τον Γιώργο και επιτέλους να εξευρωπαϊστούν για να σταματήσουν την επιθετικη πολιτικη προς ελλαδα και κυπρο. Όσο για τη θεση<<περιμενω τον λαβωμενο καρχαρια να τον πετύχω>> αδελφε, αυτά είναι καλά για τα όνειρα και τις φαντασιώσεις μας. Ποιόν περιμένεις ρε αδελφε να μπήξει το μαχαιρι στον καρχαρία? Σκέψου το, ποιός? Εσυ μήπως? Εγώ? Με το μαχαιρι στο χέρι περιμένουμε απο το 1453 και εχουμε ξεχάσει το λόγο που το κρατούμε. Είναι σκληρα αυτά αλλά είναι η πραγματικότητα. Πρέπει να είμαστε ξύπνιοι, όχι με το μαχαίρι στο χέρι , αλλά με την πέννα και την διπλωματία. Εκεί που αποτυχαμε οικτρά μέχρι σήμερα και μας έχουν απογοητεύσει οι ηγεσίες μας. Μέχρι εδω αδελφε, και μη χαθούμε...
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
ΑΔΕΛΦΟΣ on 07/09/2010 19:07:05
avatar
1. Δεν αποχωρώ Κυριάκο από την συζήτηση γιατί διαφωνούμε. Άπλά είπα ότι βαρέθηκα να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου... Δεν εμπιστεύομαι την Τουρκία και πραγματικά σε κανένα από τα σχόλια σου δεν μου έχεις γράψει εσύ πως μπορείς και επιχειρηματολογείς με τόση βεβαιότητα ότι οι Τούρκοι θα σεβαστούν όποια λύση υπογράψουμε?
2. Σε ότι αφορά το μαχαίρι και τον καρχαρία διαβασε το σχόλιο μου (5ο στη σειρά) σε αυτή τη σελίδα.
3. Με λυπεί το γεγονός ότι ένας τόσο διαβασμένος άνθρωπος όπως εσύ δίνει τόση βαρύτητα στα Ζειμπέκικα και στα κασκόλ και στα κουμπαριλίκια όταν την ίδια ώρα καθημερινά έχουμε παραβιάσεις του εναερίου χώρου της Έλλάδος, έχουμε μονίμως Τούρκικη φρεγάτα στα ανοικτά της Κύπρου η οποία είναι μονίμα δίπλα στα ερευνητικά σκάφη που διενεργούν έρευνες για τα Κυπριακά πετρέλαια. Για να μην θυμηθώ ότι την ίδια ώρα που χόρευε ο Γιωργάκης Ζειμπέκικο στην Σμύρνη ,Τουρκικο μαχητικό παρενοχλούσε το αεροσκάφος που μετέφερε τον Έλληνα Υπουργό Άμυνας (Τσοχατζόπουλο) στην Κύπρο. Κυριάκο σου έχω γράψει ξανά ότι οι Τούρκοι πολιτικοί ειναι έτη φωτός μπροστά από τους δικούς μας. Αυτοί υπερασπίζονται τα εθνικά τους συμφέροντα πέραν κάθε κομματικού συμφέροντος και κάθε καρέκλας. Βέβαια δεν παραγνωρίζω το γεγονός ότι είναι και οι στρατηγοί οι οποίοι σε ρόλο χωροφύλακα δεν επιτρέπουν σε κανένα να παρεκλίνει της ΕΘΝΙΚΗΣ πορείας. Έτσι ότι κίνηση κάνουν είναι κίνηση εντυπωσιασμού και όχι ουσίας.
4. Αν τα πράγματα δεν ελέγχονταν πλήρως από την Τουρκία λογικά με όλες αυτές τις φιλίες των γευμάτων που αναπτύχθηκαν στην Κύπρο το Κυπριακό έπρεπε να ήταν λυμένο. Άκόμα όμως και έτσι που είναι τα πράγματα, δηλαδή ότι έλεγχονται από την Τουρκία, αφού ο Ερτογάν έχει αλλάξει την νοοτροπία στην Τουρκία και με δεδομένο ότι πέντε χρόνια διαπραγματευτής των Τ/Κ ήταν ο εκλεκτός όλων των Ε/Κ πολιτικών ο μέγας Ταλάτ και μάλιστα τα δύο με τον εξοχότατο Χριστόφια, γιατί δεν κατάφεραν έστω να συγκλίνουν σε κάποια λύση? Τι υποχώρηση έκανε η αλλαγμένη Τουρκία του Ερτογάν; Μας άφησε να λειτουργήσουμε στον Αη Μάμα; Ε και λύθηκε το πρόβλημα;

Αυτά για την ώρα και σε ότι αφορά την πέννα και την διπλωματία δεν διαφωνώ μαζί σου ότι είναι απαραίτητη, απλά έχω την άποψη ότι δεν έχουμε την ποιότητα των πολιτικών/διπλωματών οι οποίοι να μπορούν να πετύχουν κάτι στον τομέα αυτό.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
ΑΔΕΛΦΟΣ on 07/09/2010 19:10:40
avatar
Στο παραπάνω σχόλιο στην παράγραφο 4 απλά να συμπληρώσω ότι το Κυπριακό θα ήταν λυμένο σύμφωνα με την λογική σου Κυριάκο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
Ελευθερος on 08/09/2010 07:16:56
avatar
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ?
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.

ΕΛΑ ΜΕΓΑΛΕ ΗΓΕΤΗ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΑΝΑΚΥΡΗΞΟΥΜΕ ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ.... ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗς ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΜΑς

ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΡΕΕΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥς ΡΙΨΑΣΠΙΔΕς
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
ΑΔΕΛΦΟΣ on 10/09/2010 16:36:43
avatar
Τι έγινε Κυριάκο? Γιατί χάθηκες? Φαίνεται ο Έρογλου (και ο Ερτογαν) δεν καταλαμβαίνει από κασκόλ και ζειμπέκικα...... Φανταστικές οι προτάσεις για το περιουσιακό ε? Γιατι να μην τις δεχτούμε έτσι όπως είναι και να λύσουμε το θεματάκι?
Ξέρεις ποσο πολύ θα ευχαριστηθεί ο Ντάουνερ και οι όμοιοί του αν τις δεχτούμε? Στο κάτω κάτω αυτοί δεν έχουν να χάσουν και τίποτα και δεν θα χρειαστεί να μας σέρνουν σε διεθνείς διασκέψεις και δεν ξέρω και γω που αλλού.
Βέβαια να αναθεματίσουμε και λίγο τις πατριωτικές δυνάμεις (Ομήρου, Αγγελίδη, Ευρωκό, Ποντίκι, Λάζαρο Μαύρο, Λουκία Μαικ, Ελεύθερο κλπ που διαφωνούν με τις προτάσεις Έρογλου οι οποίες βέβαια Κυριάκο δεν απέχουν και πολυ από τις πρόνοιες του σχεδίου ΑΝΑΝ).
Έτσι δεν είναι?
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
Ελευθερος on 11/09/2010 17:28:48
avatar
Το τραγούδι αυτό γράφτηκε απο τον Χρήστο Κρετσόβαλη έγκλειστο στις Κλειστές Φυλακές Τρικάλων για τον Σολωμό Σολωμού ο οποίος δολοφονήθηκε από Tούρκους ελεύθερους σκοπευτές στο οδόφραγμα της Δερύνειας στη Κύπρο.

Μουσική: Βασίλης Δήμας
Album:Ματωμένο δάκρυ (Κοινωνικόν) (2009)

Ήταν τρελλός, γι' αυτό και τού πρεπε η δόξα
κι αυτοί τον πρόδωσαν με θάνατου φιλί
ενός τρελλού πάντα μπροστά τραβάει η λόξα
για να φοβούνται και να κρύβονται οι δειλοί

Ήταν τρελλός, γι' αυτό τον ξέχασαν οι αγύρτες
σαν το τσιγάρο του στα χείλη η Ζωή
από τί φτιάχνονται των προδοτών οι φύτρες;
και δεν τιμούνε όσους έχουνε φωνή

Τρελλό αδέλφι μου
έγινες ντέρτι μου
σ' ένα τραγούδι πόσο θάρρος να στριμώξω;
Γίνε Σημαία μου
κι έλα παρέα μου
αυτούς στον σβέρκο μου που κάθισαν να διώξω

Στα μαύρα χόρευε
με δοξαριές Θανάτου
ούτε τον ένοιαζε που φεύγει
και μαγκιά του

Ήταν τρελλός κι αυτοί χαράμισαν μιά σφαίρα
γιατί οι δειλοί πάντα τους άοπλους χτυπούν
μα... αυτός ΑΘΑΝΑΤΟΣ γυρίζει στον αγέρα
κι αυτοί οι Αθάνατοι δεν φεύγουν: Πάντα ζούν
image
Thumbs Up Thumbs Down
1

Ανάρτηση Σχολίου comment

Εισήγαγε τον κωδικό που βλέπεις στην φωτογραφία:

Τελευταίο Τεύχος
    18/05/2012 (433)
  • email Email to a friend
  • print Print version
  • Plain text Plain text
Tags
No tags for this article
Βαθμολόγηση Άρθρου
5.00
Τεύχη
  • 18/05/2012 (433)
  • 04/05/2012 (431)
  • 27/04/2012 (430)
  • 20/04/2012 (429)
  • 13/4/2012 (428)
  • 06/04/2012 (427)
Όλα τα Τεύχη
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
cron Αρχική | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive